Mak Sir Day 5 - 7 Training

基本上訓練也是差不多, 而Day 4 同Day 5嘅training在修頓訓練, 對於我這個灣仔工作灣仔拉屎的人, 就最好不過了, 由公司過去也只不過是五分鐘, 回家的路也短了很多, 唯一缺點是不能"沖過靚涼"!
在修頓訓練與北角很不同, 因為在修頓會有好多人睇住你係度走, 跑, 上籃...

在Day 5的訓練, 因為沒有足夠的籃球(得三個), 所以麥Sir要我們做多一些體能, 就係因為這個原因, Day 6 同Day 7就有好鬼多籃球(因為個個都唔想做體能), 再講番Day 5最後要做一個叫 16的體能測試, 其實係要一個隊員在一分鐘之內, 由兩邊邊線不斷跑, 當然係左右邊線, 如果兩邊底線, 一定...

我係第一班做的, 初時很快便帶出, 但到14時, 巳經氣力不斷了, 好勉強才完成16, 而16係合格的基本要求, 幾年前, 或讀書時, 應該好好多的, 現在真是老了, 不是菜鳥(又學人攪Gag, 很爛嗎?)

在Day 6的訓練, 沒有很值得記下的, 唯一要記的就是, 有一黃色大舊球員, 由於我多次傳彈地波給他, 他口中用很不禮品的態度去叫我不要再傳彈地, 他那句大約係: "唔好再傳彈地呀! 點接呀!!!" 當時我想:"有乜問題呢? 都係一樣咁接架啦! OK, 就應應你要求啦!!!" 當一個來回跑後, 又是他來仰接我的波, 我又就怎會不應應你的要求呢? 當時見到你那套貼身黃色戰衣, 仰向我而來, 真係令我有很多霞想, 當然我的手也巳經按鈕不住了, 全身的力度巳經全在手中, 用太約時速200km/hr(等於費達拿開一個Ace球的速度)傳這個波給你, 你口中又再:"喂! #$%^&"再加上你的嘴臉, 當時我真的想再送你"禮物", 而我發覺我的EQ真的高了, 我卻轉頭對你說:" Oh...sorry...", 原來我巳有這樣的境界, 我...真得老了! 跟著我轉身便跑了. 之後, 你排後一個位, 不再接我的波, 而是到你傳波給我了.

在Day 6裡, MC沒有來做"陪訓員", 真的天大的喜訊, 每次都阻我們練波的時間, 很早便迫麥sir走, 他那張嘴臉真的巳為自己是球星, 還是明星? 他的打波水準, 還差很遠, 相反, 阿賢的態度好好多了, 每次也走在我們當中一起練習. 而當中又認識了同期的阿旗, 阿旗是很帥的小生, 樣子很幾分似"劉華", 或者俾劉華更靚仔, 所以當晚搭地鐵時, 有"基基"也忍耐不住"給"他, 而他原來今年讀中七, 住屯門, 以前也跟過出邊啲球會打過, 所以手法很好, 不過腳力就不大好. 而他可能不會再來, 因為時間, 地點對於他真的太遠了...

在Day 7的訓練, 係最小人的一次, 連"陪訓員"也計了都只是二十左右, 可能麥sir見人小的關係, 練的東西都是比較輕鬆, (走籃的技巧/位置/上手/下手/射板/三秒區外起跳...), 當然人小, 執我們的時間也多了, 而第一次見麥Sir比較嚴厲去教幾個基本功比較差的幾個(基本上佢地身體協調都好似有啲問題, 如果同佢地打波, 真係要小心被佢地整傷)

3 comments:

堅仔 said...
This comment has been removed by the author.
堅仔 said...

e minor, 你有無打league 呀咁~~
好奇問下

阿尖 said...

阿堅,

有呀, 不過都係出去hea下咁, 啲league水準普通, 唔係最高水準果隻, 同啲教會盃果隻, 你係咪都打籃球架, 而前都好似聽你講過吓果喎?