Mak Sir Day 8 Training

上次Day 7 training出奇地小人(total 得20個), 今次去到更小人, 阿Hin見到我拎住個籃球, 話你有帶波呀? 呢個係第二個籃球呀! 而我心中暗暗想今夜又要做地獄式特訓, 不過熱過身後, 大家開始出現, 亦有人帶咗波黎(8-9個), 不過地獄式體能特訓都巳經安排咗係今晚下半part...

今晚訓練都係主要catch and shoot, 係隊友面前射, 呢個係幾高難度的, 因為隊友嘅高度最矮嘅都係同我差唔多, 大家都會自然走去隊友嘅左右邊射, 麥Sir當然又走過黎隔住我地做左右跳啦...麥Sir繼上次我地底線上籃後, 又用同一樣的方法去阻住我地做一啲錯嘅野, 很讚呀!!!

後記: 星期四同Trinity隊友打波, 用麥Sir經常講嘅, 接波去做一個小跳步的動作再瞄籃, 原來係真係好有用的, 因為mark你嘅對手怕你過佢, 所以好自然佢會向後移步, 就係呢個時候射波佢係守唔到你的, 相反, 如果佢向前守你, 我亦都可以過佢, 最後, 佢如果原地mark, 一樣可以射佢. 除咗呢樣, pick and roll都試咗, 原來係盲眼位做嘅擋係好好做, 以前一路都做錯, 所以啲位好難走, 又好似成日都有人mark住, 琴晚同阿同做咗幾次, 好成功, 雖然我roll in冇波到, 不過阿同都draw 到foul

後記二: 波衫巳有了, 好正, 好似Boston

後記三: 我的兩條腿, 經過星期四晚的特訓, 由其後大腿, 很酸痛, 很久沒有這感覺, 麥Sir還番兩"條脾黎"...

0 comments: