白痴XXO黃金機佬















今早同事與我「申」,話某Department的人叫他將一個幾百頁的pdf file拆開,分做幾個唔同嘅files:「我第一個反應就是自己攪啦!白痴架!拆個file都要IT攪?你做乜Q呀!!!打字要唔要幫妳呀!」

而同事巳經向對方表明怕整錯file去䡝轉佢地,但當然不得要領;後來我唯有捉同事入房同老細相量下,老細聽完後,即時打電話再去問過清楚,最後我老細叫佢地自己攪掂佢!我地只可以幫手係upload啲file上網!

當然事情係唔會咁就收科,三點零鐘見我的同事面黑黑,我估那班白痴又將東西推回來,而且今次是沒有得say no,因為是XXO直接同我老細講,老細只有叫我地下邊做,而我只能加以安慰我的同事。

問心,成件事我唔覺得我地有錯,我更唔覺有咩問題!我好疑惑呢件咁小嘅事點解去到XXO度,而XXO又會去理,而個決定又咁奇怪;另外,呢件事令我再想到我的前途問題,IT就係做呢d野?IT就好似同黃金d機佬一樣?如果係,點解唔可以請黃金啲機佬黎公司做呀?一定平好多!可以試下個後個點架!

0 comments: