最好食的炸豬扒之二

真係好好味架!
不是找到第二間更好吃的炸豬扒,而是上次的延續,今日又去買個lunch box,堂食$45,外賣$26,分別是汁小一點,豬扒小一件,當然外賣回公司吃。

今次點了是蕃茄汁,夏天吃真的適合不過,甜酸酸的味道十分開胃,再加上香口的炸豬扒,真的配答得剛剛好。記得上次在facebook post了一張相,得到五十幾六十個回應,差點嚇壞我,而且更令人誤會我有股份(上幾星期還有人在問我),如果我真的有股份,我就不用還在當驢子。

有興趣可看看我上篇"最好食的炸豬扒"

7 comments:

Maisy said...

乜堂食、外賣價錢相差咁遠架,咁買外賣好了,少吃多滋味呀。

naruto said...

接樓上:
外賣豬扒少D,所以係少吃多豬味

l.minor said...

Maisy:
初初發現呢間野,外賣$22,後來半年加咗兩次價;至於我嘅食量,外賣都ok架(正常男人食量咁啦)!反而堂食,我又好似覺得多過頭。除非有朋友過來同我食,否則我都係外賣為主。

naruto:
haha...我都係小吃多豬味,不過黎開灣仔,可以試下,其實間野係金鳳斜對面,好易搵(我真係冇股份架)。

卡臣 said...

呢種豬扖就唔同啦
真係多多益善

l.minor said...

卡臣:
得閒整番過食下,最多做多十分鐘Gym消化番佢

largeheadboy said...

我都嚟過呢度食晏
超多人不過豬扒真係好好味
乾炒牛河都唔錯架

l.minor said...

largeheadboy:
係呀!乾炒牛河雖然食過一兩次,不過我都覺得幾好味,而且又唔係太油,正呀!