明知山有虎 - 全城戒備

睇呢套戲真係自己攞黎衰,明知山有虎,就偏向虎山行;琴晚睇有冇人買飛?居然一個都冇!最後買咗Step up 3D睇(呢套就非常正!);咁今日又再去睇下有冇位呢?係今日六點先去睇有冇位喎!賣咗五個,好!照殺,因為免費飛,有時間!

內容唔講,講你亦唔會有興趣知,知又對你無好處,我完全唔明有郭富城、張靜初、舒祺呢d卡士,個劇本點解可以爛成咁呢?應該話劇本可唔可以正常小小呢?

應該係第一次睇完一套戲,大家你眼望我望,我相信幼稚園嘅小朋友,都唔會諗d咁嘅劇本出黎啦?

唔知咩野叫做爛片?去睇完包你知道一清二楚!

如果呢套同葉問前傳比爛,呢套贏幾十條街!

p.s. 今晚睇完,返到黎乜都唔做,都要寫低佢,想同大家分享下我嘅心情係非常抗奮中!多謝收睇!

16 comments:

Coffee n Tea said...

你的評論風格好有趣,謝謝分享!
待出碟才看,咁爛,唔想浪費$$

l.minor said...

Coffee n Tea:
真係好嚇人嘅一套電影,唔係誇張,呢套野真係太過份!你買碟時請三思...

naruto said...

我睇終極神經戰士3D,都係呢佃feel喎...

用咁多錢,拍舊屎出嚟,仲要爛嘅

卡臣 said...

我都有中招喎...孖刀sunny

l.minor said...

naruto:
咁都收貨先奇怪...

卡臣:
唉~~

我就是名滿天下、武功高強,天下無雙的飛刀門門主,也就是小李飛刀的後人,人稱飛刀無情、例不虛發,雙刀桑尼就是我啦,嗖!嗖!

卡臣 said...

你直情背哂對白
睇嚟呢個shocking手尾長啦

Maisy said...

陳木勝作品,做乜搞成咁?真係有點意外。

l.minor said...

卡臣:
做大俠,經常要交際應酬,又要追追逐逐,哪有時間停下來休息呀?好在有“爆肚剋星”﹗沒有它,打變種人的時候…肚子疼,該怎麼辦呢?爆肚剋星,爆啊!變種人…別跑!

Maisy:
咪就係!上次睇陳木勝嘅”男兒本色”,都ok喎!”保持通話”都算係咁,今次呢套”明知山有虎”真係非常失望!

Maisy said...

似乎我應睇番你講的那兩套好戲,我對上一套睇《三岔口》,真係睇到頭暈,最正係吳彥祖的殺手:P

卡臣 said...

i.minor

似乎沒有好轉跡象喎

l.minor said...

Maisy:
且慢...妳有時間先睇...我只可以講呢兩套唔睇都唔會有損失...哈哈

卡臣:
好番lu,乜都唔記得lu...

Coffee n Tea said...

我不買,我租來睇。:p

naruto said...

我按奇兩野你個blog嘅廣告,係咪按多幾下你就有收入架?

l.minor said...

Coffee n Tea:
有時間多先好,唔係浪費金錢,又浪費時間...

naruto:
其實我都唔知點計,不過按一下好似0.02,重要係台幣,你有時間先按啦,按得多佢又唔會count架!So far我都冇咩check過個balance有幾多...haha

Kin Yan said...

其實我很喜歡舒琪

短髮也很好看

希望"非誠勿擾2"不要太爛

續集好看不容易

l.minor said...

Kin Yan:
舒琪也不錯,至少我覺得她是性情中人,沒有太多藝人的假