昨日的Bonus



琴晚返屋企時,見萬里無雲,天空好似有d煙霞咁,估都無咩野睇,食完飯入房望下,嘩!天色開始嚴重編藍同有d橙色係「腳邊」,情況同舊年八月十九號同廿十號一樣,點解咁記得?因為舊年都有影到,不過就鬆、郁、矇,不過琴日一樣無用腳架,手持影,因為地方所限。2010年呢兩張相我無後制過d色,只係crop過,沒有味精...

天色很藍,想告別,偏未晚...
 
 呢張係03-Aug-2010

 跟住再搵番facebook之前放嘅相,原來我不約而同係2009同2008嘅八月都有影到差唔多嘅相
呢張係20-Aug-2009
呢張係21-Aug-2009,巴士路經貨櫃碼頭
呢張都係21-Aug-2009
 呢張就18-Aug-2008

原來一年只得幾日,不過八月應該會易見到d,睇唔睇到就真係講彩數,所以琴日見到就係bonus

7 comments:

naruto said...

我噚日都見到,靚!

卡臣 said...

隨著時間遞增
你愈影愈靚呀


原來你住在「文X樓」
我兒時住寶靈街

Maisy said...

magic!!!

l.minor said...

naruto:
超正呀!不過我出親去用腳架影,都唔會有呢個色水!

卡臣:
多謝先,都係撞彩見到,又有機係手先有得影(2008年果張係用一部傻瓜機影,當年未正式影相,係差小小

勁喎!果然觀察力非常強,一睇就睇到大約係邊度,不過唔係「文X樓」,而係果欄果邊,可能枝魚眼鏡影響咗你,就咁睇以為好近ICC

Maisy:
係呀!想影Magic就影唔到,無架生又見到,呢個月見好天真係帶定機係身,機不可失!

卡臣 said...

原來在果欄那邊
有無幫趁油麻地戲院先?

naruto said...

帶腳架呀?佩服佩服

l.minor said...

卡臣:
問我有冇幫襯?我會答:”日日去,日日(觀)賞”

naruto:
又唔會次次帶,不過帶親都無料到,上星期六入咗坪洲就好d,有帶腳架,不過夜晚出黎全身濕哂,好彩有帶家衫換,d相就重未有時間整