秋涼~~

我係一個天生大汗的人(好彩唔係流嗅汗果隻),打波我會流到成件衫濕哂,甚至可以扭出汗來,小時以此為樂,曾有人看到此情境,立刻攞出厭惡的眼光。 

正因為天生怕熱,就算吹著風扇,有時候仍會流汗;前天天氣開始轉秋,身體可能不能適應(其實應該是星期六出完汗跟住又涼冷氣弄病的),結果應聲病到了,吃了葯也不退燒,結果做了Monday sicker(我公司有很多Monday sickers,又稱假期後基因特變綜合症)。 

秋天原先係天朗氣清的日子,不過唔知點解呢個秋天卻係有微雨,天氣又灰灰沉沉,叫人心情也不太好 。而昨晚正式沒有開冷凍訓覺(不過都要開風扇),總算訓得唔錯,最小沒有「典」好耐都訓唔到(最近經常眼光光,要「典」好耐先訓得著),而朝早起身都尚算精神。

天氣轉涼了,大家小心身體! 

17 comments:

naruto said...

個個都病呀,保重保重

張相邊度影架?直升機呀?

largeheadboy said...

我都病啊~
呢兩晚終於唔駛再開風扇

Coffee n Tea said...

近幾日的確涼咗好多,我要穿長袖衫了。

一冷一熱易染病,多保重!

卡臣 said...

Love is a rush of wild wind
The sun to the summer rose
Or it's a blowing on a distant trial
And when it goes it goes

Coffee n Tea said...

Carson:

Oh!What happened to you? It's the first time for me to see you in such a romantic emotion! See, autumn is here, already!

Ebenezer said...

我都係非常怕熱之人,所以秋天一到,我就會好開心^^

卡臣 said...

coffee

SORRY
果段英文是林憶蓮的「微涼」
其中一段歌詞

我當然無咁romantic啦

l.minor said...

naruto:
係呀,真係好多人病呀!我就巳經病好了!

張相係九月尾上咗去IFC開會時影,偷偷摸摸用電話影,其實重有幾張,不過返哂光

l.minor said...

largeheadboy:
你係非常唔怕熱喎!我只係由冷氣轉用風扇...

天氣轉涼,保重呀!

l.minor said...

Coffee:
巳經病好,thanks!

l.minor said...

卡臣:
微涼的秋 蕩來傷口
微涼的酒 苦澀輕透
微涼是我 未忘藉口
道別某個深秋

我慢咗...

l.minor said...

Eben:
係呀,由其返工又唔可以著得太casual,秋天冬天絕對係大釋放

Otto said...

本來呢個天氣我都可以開窗就可以, 不過呢區蚊患太強, 所有我都要開住冷氣訓呀, 但係呢個星期都要試下唔開囉, 因為有時都想吸多D 新鮮空氣, 但唯有要點住蚊香訓囉~

l.minor said...

Otto:
呢兩日開咗窗訓,感覺訓得好過開冷氣,不過就嘈d,屋企而家斜對面係地盤,鬼咁早開工...

點蚊香咁誇?秋天應該小蚊咗喎!

Otto said...

冇辦法啦, 如果唔點蚊香, 我諗我果晚可以唔使訓~
Anyway, Take care!!

Rempei said...

呢排晚上需然感覺有秋意,可是我依然要開行冷氣才睡得甜呢~~~

l.minor said...

Rempei:
呢幾日又熱番...