觀禮 + Holly Brown + 電車遊

上星期六朝早到下午連去兩場婚禮後,由於當時身在中環,又記得Holly Brown又係不遠處,所以順道去試試Holly Brown。


走到Holly Brown的門外,被他的外表嚇了一跳,原先我還巳為是細小的咖啡店,原來卻是一間樓高兩層的咖啡店。由於當日天氣非常熱,所以叫了杯凍Cuppercino,咖啡的味道果然濃郁,就算是一杯house coffee,味道也絕不比下去,雖然當日我醉翁之意不在啡。



由於晚上仍要出席飲宴,而時間又唔知點打發,而且同場的幾位都小坐電單,就試下電車遊, 由中環坐到筲萁灣,再由筲萁灣坐巴士到九龍,結果時間預到啱啱好,重有時間俾我地食多兩串魚旦

而呢個十月正式踏入大出血月,因為d飲宴開始黎料,今個月四單...

17 comments:

Coffee n Tea said...

咖啡呀!我真係有舖咖啡癮!

多日不見,原來忙著呢!

naruto said...

咦!咪我介紹果間

哼!仲唔到你跟番我

Ebenezer said...

一個月四單?!咪即係個個禮拜都有得飲?!小心變肥仔呀^^

卡臣 said...

我剛剛在10月2日飲咗一餐

平帆 said...

由中環坐到筲箕灣,再由筲箕灣坐巴士到回九龍起碼要三個鐘,坐完都吽晒。

不少人都大出血呢。

l.minor said...

Coffee:
小小忙啦,又病病地,心情又唔多好,呢篇其實都冇咩心機寫...

naruto:
係呀,你介紹果間呀,另外都有一位網友(Pocari http://pocari--sweat.blogspot.com/2010/09/holly-brown-revisit.html)介紹過,間野d咖啡好掂呀!正野呀!

大把野都要跟係學下,"抄考下"啦!:p

Eben:
係呀,跑幾多步打幾多波都減唔番呀!

卡臣:
同日兩單,你去邊區飲呀?

平帆:
其實主要都係同朋友係電車傾下野,至於巴士返九龍就都係休息下,最衰訓唔到,呢個月開始又係大出血月...

Coffee n Tea said...

還有跑步嗎?跑步可令大腦產生快樂元素,再不是,可上網找部甚麼睇睇,手邊放杯咖啡。會好起來的!:))))

naruto said...

我見哂底架啦,無乜好學,好抄囉

ps:芝士卷我樓下大把喎

l.minor said...

Coffee:
9月尾跑咗最後一次步,就暫時停咗,因為返到屋企都夜,不過波都重有keep住打,我要update番KAFO個project先

聽日放杯咖啡係隔離頂下呀(今早巳飲,唔可以再飲)!Thx!:P

l.minor said...

naruto:
我成日都好想學你整下d字係d相呀,combine下d相呀(又係好似你咁),不過最後都放棄咗,因為我整完d效果都唔係太好...哈哈~

你post完芝士卷後,第二日行過7/11,不過唔見有,以為果間太細,跟住行咗幾間都唔見,最近再去睇,都係唔見,芝士卷都唔歡迎我買佢...

其實d芝士卷係咪放係d微波爐燒賣,丁丁飯果隻凍櫃呢?定係其他地方?

Coffee n Tea said...

>>我要update番KAFO個project先

恕我孤陋寡聞,KAFO個project係咩來架?

Otto said...

你終於都試左啦~~係咪正呢? 下次有時間去中環間Brunch Club 試下丫, 環境+coffee+egg benedict 都幾唔錯, 但係唔好叫hot choc wif marshmallow, 唔係太抵~

你都幾勁下...可以中環筲箕灣坐電車, 仲要來回, 我諗真係要4粒鐘就差唔多 (計埋塞車)

我下個月都要去做炸彈人, 係我比人放炸彈果個囉!

naruto said...

係呀,燒賣個雪櫃

放字落相唔難,睇多D 靚書,postcard之類,慢慢就得架啦

l.minor said...

Coffee:
其實即係我個減肥大計KAFO - Kick All Fat Out,自創的, haha

l.minor said...

Otto:
非常Good,咖啡排名一樣,暫時Number 1,啲咖啡味好重,又好好味果隻,野食都幾好呀!

下次有時間跟你講嘅去吓先,好介紹呀!

果日無辦法,去完觀禮,再食完野三點幾,四個人夜晚又要去飲,但又唔想返屋企,又無野做,其餘三個又小搭叮叮,咪一齊試試囉,又可以傾下野,哈哈,好無聊!

l.minor said...

naruto:
我今晚咁啱又行過7/11(重要行過三間),我見到其中一間有價錢牌,但無貨,其餘果兩間就無賣...

信你,睇多d書試下先

Coffee n Tea said...

我記番起喇!笑ing!