紅筆裡的藍筆之結果


之前公司攞筆變咗筆芯事件終查到結果

果然,我錯怪好人

眼大睇過龍,睇咗下邊,填咗去下邊

好!我錯,鬧錯咗人,sorry!

20 comments:

Maisy said...

吓?有筆芯攞,好節儉的公司。

聶秀康 said...

經一事長一智,勇話sorry抵讚

Ebenezer said...

是其是,非其非,大丈夫也!

Coffee n Tea said...

見微知著!證明你公司人事部有細心之人。

SKII said...

錯就要認...

Ellen老師 said...

我公司每年派筆芯1盒,原子筆幾枝!
早幾年,因為我老闆貪平,入埋D大陸貨,漏墨兼唔出色,群情洶湧之下,呢兩年入返D日貨。

平帆 said...

負荊請罪吧! :p

Bubu said...

眼大睇過龍.....應該唔會喺係身上發生!!
-___- <--- 你的眼睛~

l.minor said...

Maisy:
哈哈,可能環保行先呢!

l.minor said...

聶秀康:
真係鬧錯咗,抵死的!

l.minor said...

Eben:
自己衰哂,唔認,重要死撐,我唔係呢種人,最近遇到呢種人,激到我呢...

l.minor said...

Coffee:
哈哈,多d選擇都好,各有所需!
另,我公司人事部同行政部分家的(但是同老細的),我第一次聽人讚我地人事部,又或者係前人做得好,現在後人領功

l.minor said...

SKII:
對呀!真係衰咗...

l.minor said...

Ellen老師:
曾幾何時,我做過有間公司都係咁,買d大陸,d筆只可以寫到小小,就寫唔出,錢用咗,但得唔到好結果!

l.minor said...

平帆:
巳去了叫人要劏要殺,請自便...XD

l.minor said...

Bubu:
我的眼睛是妳寫得三倍以上...

O.O

卡臣 said...

見你肯自首
判輕啲罪啦

naruto said...

呢篇呀,擺喺我便又比人話呃blog架啦

呢排忙到無影相呀?

l.minor said...

卡臣:
係呀!唔好打手板呀!

l.minor said...

naruto:
哈哈!又唔算呃blog,都係follow番先前d blog之麻!

近排星期六日忙到無時間周圍去,所以都好小影相,真係要"渣"番d時間出去影下相,輕鬆下先得!