山楂樹之戀

 一向我都不會寫電影內容,所以這篇亦不例外,想看這電影的,請放心看下去。

雖然故事廷簡單,不像我每天都追看的「義海豪情」般緊張,又或者早巳差到故事的發展去向,不過「山楂樹」卻叫我看得很舒服,看得我非常之投入。張大導在這套電影選角、取景以及配樂都非常好,女主角樣貌非常之清純及有氣質,男主角亦非常之高大英俊(如覺得他很土是正常的,要配合電影啊),那棵英雄樹,那首配樂,那個鄉村,以及拍攝的角度,都拍得很美,有幾個場景,我當它是照片看,自己想了想,原來不是主角入鏡就完成,其實那些角度真是度過位置才拍出來(我呢個門外漢裝專家中)。

最後,亦要提一提化妝也很出色,在大銀幕下看,真的幾可亂真,不像我們那些所謂制作千萬的港產片化妝!

另外,這張合照是我喜歡的劇照,放在這裡留念。
最喜歡呢張劇照

18 comments:

Coffee n Tea said...

張大導是主修攝影出身的。

l.minor said...

Coffee:
咁快手呀!

張大導呢d專家當然不用懷疑,只是我呢個門外漢睇呢套戲感到拍得非常有美感,好欣賞佢呀!

Ebenezer said...

我覺得,呢套戲之所以吸引,是好久未見過有清純的愛情電影了。

l.minor said...

Eben:
星期六都咁快!

對呀!故事雖簡單,場景與場景的交替比較弱外,選角、取景以及拍攝角度卻是拍的非常好呀!

清純的主角、清純的電影,真係好吸引!睇完戲返屋企時,卻見到一些16-7歲的不良少年,即係叫我返番黎現實中!

卡臣 said...

Director Zhang make this kind of movie better than war film

SKII said...

咁我要快啲吓先...

naruto said...

睇完侷對上套三槍,都好難有意慾再睇佢D戲囉

largeheadboy said...

仲未睇添
今日唔知有冇時間呢?

laulong said...

um, 謝謝推介,會去看的 :)

l.minor said...

卡臣:
係呀!張大導都係呢d啱佢多d,唔好怕d古靈精怪野出黎...

l.minor said...

SKII:
要呀!快睇呀!不過呢套野都有不足處架!

l.minor said...

naruto:
上套三槍睇過trailer,真係幾嚇人呀!呢套好唔同呀!

l.minor said...

largeheadboy:
你琴日睇咗字呢?:P

l.minor said...

laulong:
睇得開心d

largeheadboy said...

最後睇咗《告白》~

Him said...

這套應該和義海容情很大分別吧!
這套感覺應實在些,比較舒服,沒有太多造作。

l.minor said...

largeheadboy:
我也看了告白,雖然戲情也好,不過不是我喜愛的戲種

l.minor said...

Him:
對呀!看這套戲真的看得很舒服!