Pentax DSLR - 新玩具


白色的新玩具
之前見到網友的blog(私の分享空間)寫到買了Pentex的玩具DSLR,一看到巳經覺得很得意,所以四出找尋,可惜最後我仍未能見到扭蛋機的真身。

不過,據我所知公司樓下也應該可以找到這些扭蛋,而且不用花費太多(當然成套$200,就可能要用多一點的價錢買下成套,始終減低了扭到相同的機會),就可以一套的買回來,結果給我找到了。

在facebook放了相,朋友們都說街的扭蛋機的蛋巳經嚴重缺貨,後來想再買一套,結果到原先有賣的店巳經給人掃走了剩餘的相機,其他有賣的玩具店,巳經給人收起賣了,白色的那部更由$10炒上至$45,據稱其他地方更炒上至$51,而其他不同的顏色也最小炒上$2x。

全家福!一整套!

29 comments:

naruto said...

又係儲埋一堆野喺屋企,不過真係好cute

Ebenezer said...

咦,又有野炒lor wor^^

卡臣 said...

collector....齊色齊款, 正

largeheadboy said...

幾得意喎!有一期我都很好扭蛋,但係依家好似冇咗呢個興趣,係我人老了吧!

laulong said...

八十年代 Pentax 好勁,拍得住 N 記同 C 記,那時我也渴望有部 Pentax . 三年前終於買了,卻是 DC, 都叫做了了心願。

Coffee n Tea said...

嘩!好得下喎!初睇仲以為真嘅!

平帆 said...

代價不菲呀。

今次 Pentax 做番一齣好戲了。

l.minor said...

naruto:
唔係樣樣儲架!見幾得意先儲呀!

l.minor said...

Eben:
哈哈!想炒都炒唔到,出邊買唔到,呢套又非賣品!

l.minor said...

卡臣:
幾好呀!幾靚架!

l.minor said...

largeheadboy:
我都唔係樣樣儲呀,見呢套幾靚,先成套買!

l.minor said...

laulong:
係呀!以前Pentax有句口號,賓德神鏡!所以我第一部傻瓜機都係Pentax!

l.minor said...

Coffee:
我第一次睇網友個blog,都以為係真架!

l.minor said...

平帆:
哈哈,千金難買心頭好呀!

Pentax力追失地呀!

Maisy said...

睇第一張,以為係真架,又幾盞鬼喎。

Maisy said...

成套炒到500蚊咯

Nic said...

$500一set真係好鬼貴...
這套扭蛋真係搶手,一星期唔夠,7仔都冇得扭啦~~
我都覺得白色係最靚架~~

l.minor said...
This comment has been removed by the author.
l.minor said...

Maisy:
係呀!真係幾盞鬼,成set一齊幾靚架!$500一set真係太貴,我用$245買,如果計自己扭,可能唔只呢個數...

l.minor said...

Nic :
白色我都覺得最靚呀!上星期六見到4個一齊買,有白色都係$49,今個星期巳經一部白色都要$45

Maisy said...

白色那部有人開價150

l.minor said...

Maisy:
太過份了!!!XDDDDD

隨風 said...

嘩,,好趣致阿。

l.minor said...

隨風:
係呀!昨晚看過仍然是缺貨啊!

l.minor said...

隨風:
下次見到這扭蛋,不論什麼顏色,也要扭一個出來作留念

SKII said...

好得意呀,淨睇相以為是真的。

Maisy said...

市價去到白色150,另有幾種100,雜色50了,你發達喇XD

l.minor said...

SKII:
係呀幾得意呀!外邊現貨俾人炒貴哂!

l.minor said...

Maisy:
哈哈,我琴日去咗灣仔d玩具店睇過,白色去到$100,粉紅色去到$50,其他就$29...當然妳見到嘅炒賣價另計,哈哈

如果我係炒家就發達,可惜我係一個擺家...