10台北之旅 - 簡相篇

第一次坐中華航行,心情有點緊張,在天氣好的情況下,架機又要delay 35分鐘;另外唔知心理作用定其他,重係覺得架機左搖右擺,特別係降落的一刻,聽到有乘客叫了出來。
第一次坐的中華航行
 根據非正式統計,九份一年有二百幾日會落雨,我地去度都算好彩,係另外果百零日。
九份
九份除咗悲情城市同千與千尋,重有...
Hi!靚仔~~
再黎多張先
淡水老街的碳烤魷魚,新鮮好味 。
碳烤魷魚
專做遊客生意的士林夜市,台灣有名水果釋迦(有牛奶味及波羅味,好似重有一隻咁黃金西瓜)。
士林夜市的釋迦
呢次旅行,正正是台灣五都選舉,呢個選舉被視為臺灣政治局勢日後發展的關鍵指標,同時也具有2012年總統大選前哨戰的重大意義。
台灣五都選舉
 待續...



20 comments:

largeheadboy said...

welcome back!盡興而回吧!

SKII said...

咁我都幾好彩,去年到訪時也是“另外果百零日"!!

naruto said...

又釋迦呀?

病左呀?

卡臣 said...

回來真好

Otto said...

有冇去埋十份呀?? 果度D 風景同舊火車站都好靚架~~

平帆 said...

黑豬香腸店員擺哂甫士,你又影咗兩張相,最後有無幫襯佢?

l.minor said...

largeheadboy:
You too!盡興而回吧!

l.minor said...

SKII:
好呀!如果上到去落雨,都幾掃興的!

l.minor said...

naruto:
又黎釋迦...不過呢隻係台灣釋迦,香港冇得賣,亦都係我第一次食釋迦,原來好鬼貴!

返到香港一返工就病,我可能唔太適合返工,要退休果隻...

l.minor said...

卡臣:
真係好呀!不過又病咗!

l.minor said...

Otto:
無去度十份呀,因為跟團,要跟大隊,另更可惜係,去咁多次.都未去過十份,唔知下次去台灣係幾時lu...

l.minor said...

平帆:
哈哈!有幫襯呀!其實佢地d腸都幾好味(不過其他地方可能有d重好味)!

naruto said...

好唔好食先?

退休?你就想啦

l.minor said...

naruto:
之前未食過,唔識比較,不過味道都ok,如果你問我會唔會再食?就睇價錢啦~~

Ebenezer said...

你係自由行嗎?玩得好開心啦,一定^^

laulong said...

我喺九份就落雨喇,幸好不算太大。也有食過黑豬香腸,不過唔係哩檔咁 yeah 咯!

l.minor said...

Eben:
因為公司旅行,所以跟團啊!成團都算玩得幾開心!

l.minor said...

laulong:
落雨唔太大都好,我試過大到唔想拎部相機出黎,真掃興!

呢檔因為佢咁yeah,唔幫襯都唔得!

Him said...

我對五都有興趣o的,哈!

l.minor said...

Him:
我都係聽導遊講(其實我覺得佢未必中肯),國民黨2012年總統選舉都危危地,馬英九雖然係做得野嘅人,可惜佢嘅決策總係議而不決,決而不行,小做小錯,令到台灣的人民非常失望,相反民進黨又步步進迫,總知,勢危啦~~