2011月曆

十二月初,翻看了自己之前拍下的一些相片,為的是自制兩款不同的月曆送給表姐與表妹,由排好版到印出來大約需時七個工作天,這兩款專有的月曆便會從台灣寄來,感覺很特別。
月曆中的相片,可能表姐與表妹也沒看過,當中特別選一些比較活潑以及可愛的表情的相片,當然主角不是我(現在想到如果主角是我,很想嘔!!!),而是她們分別四歲及兩歲的女兒,以及表姐剛出生的兒子,她的兒子最終也趕上這套2011月曆。

原先只打算訂了兩款不同的月曆各兩套,一套送給她們,而另一套就打算留下自用/收藏,結果她們收到後,反應卻出奇熱烈,每個親友也說要一套(當然不可能啦~會破產啊~),最後還是再加印了四套;當中最開心的,除了她們收到月曆的,還有是我自己,因為原先送出的只是出於一份心意,結果自己看到她們很開心及欣賞,自己卻也開心起來 ~
新年快樂!See you all next year!

30 comments:

Ebenezer said...

你真係一個好有心嘅人,收到月曆嘅人一定開心到不得了啦:)

Otto said...

好靚呀~~~你呢份禮物真係有心思喎!! 比著我都好想要!!

卡臣 said...

好有心思的tailor made禮物!

SKII said...

有意思!

平帆 said...

獨一無二的禮物,梗係人人都想要啦。

有無親筆簽名?

naruto said...

越嚟越多鬼主意喎

Him said...

我曾打算印,最後不了了之... XD

Happy 2011!

Coffee n Tea said...

很有心思呀!讚!

largeheadboy said...

可以想像到收到嘅人嘅喜悅
好好啊!

Ellen老師 said...

新年快樂呀!

Maisy said...

台灣運來,費用都唔平,不過質素有保證就真。凡是小朋友的東西,家長都會歡喜若狂,你真係揀對禮物了。
我上次製作了一本兩吋大的迷你BB攝影集電話繩送給朋友,佢不知幾開心。
香港製造,可參考這裡,平靚正,且門市有辦睇:
http://www.e-print.com.hk/

maymay said...

Happy New Year!

l.minor said...

Eben:
小小心意,見到人開心,自己都開心!

l.minor said...

Otto:
哈哈~咁誇張呀!都係果句,有時見到人地開心,自己都開心!

l.minor said...

卡臣:
Thanks!好似你以前d文章咁,寫黎送俾網友,人地見到都一樣開心!

l.minor said...

SKII:
你都諗諗佢!

l.minor said...

平帆:
哈哈,佢地可能想我俾張支票佢多d,不過要有親筆簽名

l.minor said...

naruto:
我d鬼主意,相信無你一成啦~

l.minor said...

Him:
唔係你喎!你做無理由會不了了之...

Happy 2011 too!

l.minor said...

Coffee:
妳又考慮整番個啦!

l.minor said...

largeheadboy:
哈哈,thanks!

l.minor said...

Ellen老師:
見妳都有整月曆送俾朋友,相信妳都有那份見到朋友開心的喜悅!新年快樂!

l.minor said...

Maisy:
台灣的那幾間都很會包裝,而且創作的product又有creative,雖然運費貴,但他們印好後,我第二日巳經在香港收到,不得不佩服,另外也很精美,再加上售後服務,不得不讚

下次我都考慮一下e-print先,謝謝介紹!

l.minor said...

MayMay:
新年快樂呀!特別係身體要健康!

Maisy said...

可以參考呢度,我做過兩次電話繩相簿送畀人,反應唔錯,拿回公司,人見人讚,但尺寸和裁相方面有些小問題,如果你真係做時,我再話你知啦。

http://www.photobook1010.com/download.jsp

Otto said...

我之前看其他blog也有看到這類的calendar 或者相集,下次找到就給你看看啦~

l.minor said...

Maisy:
下次我再整時,再問下妳資料,thanks ar!

l.minor said...

Otto:
好啊,謝謝你!:P

紫熊 said...

我早前都係呢間整0左文庫本, d 紙質係香港整唔到. 但比想像中需時, 個system 做得幾好, 只是自己搵相排位搞好耐.

因為係"過來人", 更加覺得你好有心思呀!

l.minor said...

紫熊:
我都係鍾意佢地d紙質,所以先吸引我第二次再搵佢地再整過