計劃中的自由行

還記得兩年前去北海道旅行,因為旅行期間正正是北海道旅行的旺季,機位一定緊張,所以酒店機票預早半年巳訂好了,在旅行前的三個月,正正遇上金融股市大崩潰,原先的北海道自由行套餐迅速劈價兩千,當時真的欲哭無淚...




今日再看北海道的自由行套餐,早早巳經爆滿,所有機位都巳滿,而且價錢更比我08年時貴,單看旅行團的價錢巳知一二,所以唯有退而求其次轉去大阪,成行與否,仍是未知知數...

註:我從未到過大阪,但眼見大阪的鐵路網巳經眼花撩亂,而且今次身肩重任,要以一帶五,如果成行,希望事事順利,唔好白走冤枉路

20 comments:

largeheadboy said...

我第一次去大阪之前都覺得佢地個鐵路網好複雜,不過去到又 ok 喎!希望你成行喇!

naruto said...

一trip剛完一trip又起

問大頭啦,佢識路啦,有咩唔知都可以問我嘅

Ellen老師 said...

話晒我係大阪留過學1個月,加上又將会回国探親,哈哈!

要幫手出聲喎!

l.minor said...

largeheadboy:
今晚收到CXHolidays email, 機票巳經confirm,只等酒店回覆,希望成到行啦!

l.minor said...

naruto:
其實trip trip都唔關我事,trip trip都唔係我了起...

其實我想問好耐,你地(大頭/你/Ellen老師/supageti/May May)係咪一齊去學日文識架呢?

有你地一班由日本移民黎香港住,一年先返日本幾次嘅blog友,我一有唔明,就會發問架啦!

l.minor said...

Ellen老師:
好呀!Thank you!妳又就回國探親啦!哈哈!

有野唔明會問妳地架啦!唔該哂!

今次去大阪,如果一兩個人自由行就唔怕,但...今次...要再帶四位老人家,佢地話唔想跟團,所以好有壓力...怕佢地白行冤枉路...唉~俾人鬧死!!!

Ellen老師 said...

我地唔係一齊去學日文識呀!

其實去旅行我鐘意悠悠閒,帶老人家去京、阪、神最好,輕鬆D,我通常会睇下人地D遊記,上下網,睇下書,然後再想想自已去邊,咁就去啦!

naruto said...

我十幾年前讀過日文咋,而家完全唔識架

佢地會熟D,我鄉下係泰國多D

laulong said...

minor:

我都試過一支公喺日本蒲咗廿幾日,都 O.K. 架喎,不用擔心咯!

l.minor said...

Ellen老師:
估錯咗潻!

妳地太多遊記俾我參考,等我慢慢度下先~

l.minor said...

naruto:
我覺得你係泰國加日本,Mix呀!不過我好似未睇過你泰國遊記喎~

l.minor said...

laulong:
廿幾日咁好?我都想呀!今次帶幾個老人家,所以有d壓力!

naruto said...

近幾年,紅衫軍攪攪震,咪無番去囉

Ellen老師 said...

2週間後,我又有大阪日記喎!

網路咁発達,好易相識,嘻嘻!

Ebenezer said...

剛去完台灣又去大阪,真令人羨慕:)

l.minor said...

naruto:
又係嘅,都幾恐怖,個Central World好新淨,都俾佢地燒咗,好彩又整番,不過紅衫軍又開始攪事...

l.minor said...

Ellen老師:
哈哈,等妳個遊記!今次去幾耐呀?

我個大阪自由行老人家團有變,好大可能要跟團了(不過都會搵有自由行時間嘅團),因為計過度過,自由行覆番黎個價錢比想像中貴,而且d機航班時間麻麻,而且重未計當地交通費同溫泉酒店價錢,不過我都會參考大家嘅遊記睇睇先,for下次自由行之用

l.minor said...

Eben:
要輕鬆下先得吖馬

Maisy said...

嘩,日本,我好想去呀。
你有無私家車牌呀?

l.minor said...

Maisy:
最後自由行唔成,變咗跟團,因為計過哂數,我去果段時間自由行無so...