大澳遊之二 - 立雜相篇

今次大澳遊,影咗好多相,不過風景又唔似風景,影人又唔似影人,總之立立雜雜(垃垃圾圾),睇完相都唔知係影緊大澳(因為度度都影度類似嘅相),唔係好分到類:
睇下佢地手上嘅錢!大交易呀!
幾開心,一定睇到中華白海豚啦!
呢張相估下有咩特別啦!(答案在最後)
乜野黎嘅?呢篇唔開估住!
陽光加大樹,正呀!
樹葉中的一點光
大澳除咗會見到曬咸魚、曬蝦乾,重會見到曬鹽
咸蛋 - 粒粒金黃
三隻雀仔,係我個頭上邊動土~~可惡
相中嘅果實,係咪釋迦呢?(釋迦上腦)
光影我心,錯綜複雜
影咩呢?呢幅有咩特別呢?有冇人知呢?
黃花
炮長花
辣椒 - 唔知點解呢張覺得有淒美
新基木橋
生(金秀)的鐵屋
大澳海報?
大澳晚霞
大澳晚霞 - 2
旋轉的天空
唔知幾時先再黎~
回程
之前有幅相要估嘅,其實我發現原來大澳都有北極熊架!唔信,你睇吓~
(可以按張相放大睇)
待繼...(重待繼?哈哈,好似以前足球小將咁,射一球波,要射成兩個星期)

26 comments:

Ebenezer said...

第一張相嘅阿嬋,佢手上疊銀紙差不多有D先達佬手上果D咁厚,莫非佢都收iPhone4?

卡臣 said...

果然有北極熊喎
L~O~S~T~

Coffee n Tea said...

嘩!第一張相嘅墨鏡阿嬋,好有台型!同佢deal,一定冇啖好食!

Him said...

咸蛋黃o個張我最鍾意。

laulong said...

我都係鍾意咸蛋黃,諗起月餅諗起糉...

naruto said...

北極熊果張真係估你唔到

曬野果張我估魚肚

矇查查果張,特別在有星囉

你真係釋迦到幪左

Otto said...

我估果張應該係...曬緊果皮?? 但係似係響D竹棚度曬緊咁既??

哈~~果張星星你係咪用自製反射鏡影架? 型喎!!

largeheadboy said...

好好天啊!感覺好開心~

係喇,嗰張係曬野,唔知曬乜野喇~

係呀,聖誕快樂!

SKII said...

點解你影的大澳咁靚嘅!?

Merry Christmas!

l.minor said...

Eben:
阿嬋收嘅iphone4,有咸魚味同蝦膏味架!

l.minor said...

卡臣:
Yeah!
W~I~N~

l.minor said...

Coffee:
影完相俾佢盤咗好耐!!!

l.minor said...

Him:
Thx!

l.minor said...

laulong:
其實有幾張我突登影咸蛋黃加蒼蠅,想唔想睇呢? XD

l.minor said...

naruto:
其實係影完,返黎睇相先見到
北極熊潛哂水咁~

係呀~真係釋迦上腦呀~

l.minor said...

Otto:
果張係...曬... XD

係呀,張星星係用自製反射鏡影架!前幾日見人用自製反射波波鏡,我就試下自製反射星星鏡玩下,不過由於未掌握到,所以影得麻麻地~下次再試過先,幾好玩呀!平靚正~

l.minor said...

大頭:
果張係曬...XD

Merry Christmas!

naruto said...

補番句,merry x'mas

l.minor said...

SKII:
Thanks!其實d相立立雜雜,真係冇咩主題,人地睇完都唔知係大澳黎~

聖誕快樂,Merry Christmas!

l.minor said...

naruto:
大家咁話啦!Merry Christmas!

平帆 said...

北極熊真係好怕人,匿得咁埋。

隨風 said...

第十二張相好靚阿,
看不清,摸不透的。

在思索那是什麼XD

Otto said...

不會是曬爸爸吧?!

l.minor said...

平帆:
北極熊可能怕熱,要用水浸住自己

l.minor said...

隨風:
多謝呀~其實果張係影海

但因為當日下午天氣白濛濛,影出黎效果唔太理想,所以特意影到不對焦,而在鏡頭前再加了一粒星星

l.minor said...

Otto:
哈哈~唔係啊~