大澳遊之二 - 手信篇

琴日去完京都,今日又再返黎香港大澳;大澳近海,當然手信都係海產類乾貨,不過以上我全部都無買,都係行過時見到,攪下事,影下相咁。

上篇放咗以下一張相,其實係乜野黎呢?

 就係以下:
海鰵魚膠
海鰵魚膠個鰵字應該點讀呢?唔知係唔係讀個”敏”字,要搵laulong幫手先得;不過請留意相中最左手邊個牌,一斤$9800,大約五至六個,即係一個千幾蚊~
咸魚,希望大家唔好俾佢嚇親
另一隻魚膠,不過眼看手勿動
人地屋企曬咸魚,家用裝黎架
死咗都非常兇殘嘅咸魚
其實大澳重有咸旦、蝦乾、蝦醬、菜乾、銀魚仔之類林林種種嘅手信,下次大家到大澳,請慢慢欣賞。

待續...

18 comments:

Coffee n Tea said...

好耐以前係大澳買過咸魚,又幾好食喎!

PS︰手信篇?你買咗咩?

l.minor said...

Coffee:
買咗蝦子同幾棵菜乾~俾屋企人話d菜乾咁貴都買?有冇攪錯!?果d無影到,因為果時掛住買野,唔得閒影啊~ :P

l.minor said...

其實呢篇應該叫咸魚篇/魚膠篇

SKII said...

好好陽光喎,啲手信發晒光。

naruto said...

咪即係魚肚,我估中呀

唔係小說“鰵拜”個鰵咩?即係“傲“囉

睇blog都聞到腥味

卡臣 said...

最後一張相
3D食人(魚倉)

largeheadboy said...

呢啲地方賣嘅野通常仲貴啊
成萬蚊一斤?我買黃金好過喇~

l.minor said...

SKII:
係呀!當日天氣唔錯,不過下午有段時間陰天~不過黃昏時又好番

l.minor said...

naruto:
你怕腥!?所以唔食魚生?人間美食呀!

l.minor said...

卡臣:
果張真係有d恐怖

l.minor said...

大頭:
我都係咁話!買黃金好過!

naruto said...

你覺得係美食啫,我唔覺得係食物呀

平帆 said...

"下次大家到大澳,請慢慢欣賞。" 倒米乎? XD

Him said...

我記得有雞泡魚賣。

l.minor said...

naruto:
哈哈~下次搵d無咁腥試下啦!其實以前我都唔食魚,而家就食,不過只食酒樓d貴魚,哈哈~(魚生當然都食啦)

係喎,咁你以前點釣魚呀?咁怕腥!

l.minor said...

平帆:
比你捉到~ XD

l.minor said...

Him:
係喎,重有雞泡魚,忘記了

Anonymous said...

thanks for share........