大澳遊之二 - 貓貓篇

大澳除咗海產乾貨外,我見到最多嘅就應該係貓,多到數唔哂,以下只係我見到嘅一部份,請細心欣賞:

三隻貓,三個動作
影咗陣貓,突然有隻大貓出現,走黎我身邊,就係咁
用個身痴住我
打算同佢影合照,點知佢就整古做怪,一次打呵欠,一次訓覺,跟住走人~
另一邊呢,原來又有貓係度偷睇我,唔通我真係咁有貓眾緣?
偷睇我嘅貓
搵番隻小貓睇睇先~
一隻完全唔怕我嘅貓咪~
鏡頭去邊,佢就跟住去邊,好可愛嘅一隻貓~
曬住太陽訓覺嘅貓
呢隻貓仔好得意呀!
同friend一齊訓呀,真識嘆
都重係訓!
轉個post先
轉完post又再訓過
除咗呢幾隻小貓,我地係大澳重見到其他貓,好似
係d爛木上邊嘅貓
一群好似係野外獵食中嘅貓(豹),當時佢地真係有d嚇親我,太多大貓
動作奸奸地嘅貓
唔願出鏡嘅貓
為食嘅貓
係屋頂嘅貓
從來無諗過大澳係有咁多貓,唔知道係之前黎到無留意,定係留意咗其他野(留意靚女乎?)下次黎大澳,又鍾意貓,可以黎睇下!

大澳遊之二 ~ 完

12 comments:

naruto said...

乜真係咁多呀?仲要好多細貓咁喎

我今日都係寫貓,不過你影得靚好多呀!

largeheadboy said...

好多貓好可愛呀
係喇,原來有咁多貓喎

l.minor said...

naruto:
係呀,真係好多貓架!最恐怖一幕係有成十幾隻大貓,係度食緊野~好似去咗森林一樣,俾豹圍嘅feel

d相影得好,其實係枝鏡可以zoom到好近姐~

l.minor said...

大頭:
d細貓真係得意呀,我估唔到原來街貓都幾乾淨,整到我都摸咗佢地幾野!

卡臣 said...

打呵欠那隻貓最可愛

平帆 said...

痴著你隻大貓莫非想你餵佢?

"一群好似係野外獵食中嘅貓"食的竟然係蝦頭蝦殼...

隻貓做咩動作令你覺得佢奸奸地呢?

l.minor said...

卡臣:
可惜果張唔係我影,因為果張我都係model之一

l.minor said...

平帆:
佢好攪笑呀!只痴男人,唔痴女人,而佢只係”唉”住,好舒服咁~又或者真係等我餵佢都唔定,因為聞到我手有d茶果味

果群”野外獵食中嘅貓”真係食緊蝦頭同蝦殼,但係就全部都食到肥肥大大,比一般見開嘅貓肥同大5份1,我半個鐘後都重見佢地食緊,不過今次係食湯!

至於隻貓奸奸地,因為成個動作,再加上影得佢隻眼小小咁,好奸咁!

瘋go said...

好多貓呀! like

l.minor said...

瘋go:
Thanks ar!

Him said...

可愛喔!你看到很多。

l.minor said...

Him:
係呀~你咁耐無去,都去行下啦!