減脂不成

經過連日的暴飲暴食,想減減最近不斷增加的脂肪,結果昨日走到了超市,想買一大包的快熟麥皮,結果找不到之前買開的那一款,今日又到另一間超市,結果仍然找不著。

正在試想吃什麼作午餐的同時,原來自己巳走到之前常買外賣豬排飯的新景園(之前也介紹過),不知是落雨的關係,還是其他,店外沒有人等位及等外賣;往店內看,人也沒有像之前的多(其實裡邊很細),枱仍有空位,老闆娘坐著打哈欠,細看餐牌,原來又在新年後加價了,好像百物騰貴,但人工又不加。

p.s.原先打算減脂,結果卻吃炸豬排飯增脂;另外,這個外賣飯盒,巳加到$28的水平了

31 comments:

平帆 said...

好好味咁喎,下次經過試下先。

外賣飯盒加到 $28,但我估茶餐廳加得更厲害。上年年尾經過從前常去的大王東街大發,發現套餐已經升到$35 (以佢的裝潢...),而家更加不敢想像。

Ebenezer said...

哈哈,你小心脂肪上升速度快過物價上升速度喎^^

naruto said...

唉!有邊間無加吖?有你話比我聽

Coffee said...

話時話,你仲有冇跑步?

卡臣 said...

希望在人間
下次減啦

l.minor said...

平帆:
我覺得他的炸豬排弄得不錯,吃了一次便想去第二次,不過有網友(naruto)覺得太熱氣,而且有太多味精,不過每個人口味都總有不同,可能你吃又有另一番睇法,你試咗又可以分享下

大王東街我最印象深是金源,店舖超級殘舊,夏天有蒼蠅飛,但仍經常爆滿,不過我還是最愛他的甜品

下次我經過大王東街,看看大發價錢多小先!不過灣仔吃東西真的一點也不便宜

l.minor said...

Eben:
我的脂肪同膽固醇最近應該增加不小,物價希望唔好升啦~

l.minor said...

naruto:
唉~有d區域,食野都叫做平,例如紅磡區啦!好似重有d$2x餐,巳包野飲,味道就唔好太高要求

l.minor said...

Coffee:
無跑呀!但都有keep住打波,不過新年停咗,上星期再打番,結果成身痛咗三日

每次跑步一停,就提唔番起勁跑

l.minor said...

卡臣:
我的「腹肌」又再好团結係一齊,再加了條士啤軚

PoCaRi said...

真係好似好好味咁喎! 但係會唔會太多肉左D? 咁飽我之後一定會好眼訓囉!!仲要日日坐係度, 好辛苦架!!

laulong said...

呵呵,脂肪, minor, 同病相憐呀 :(

隨風 said...

haha,
我想..做做運動,應該很快就可以滅脂的吧~哈

largeheadboy said...

新景園豬扒幾肥都要食呀~
不過對我嚟講遠咗啲

ayclui said...

豬扒飯咁多汁嘅? 我要走汁~
返咗灣仔區5.5年都未去幫襯過新景園...次次都多人到爆~

SKII said...

食埋呢餐先囉...不過真係幾肥喎!

馬田亨 said...

哈,一睇已經好肥.....

l.minor said...

PoCaRi:
好味,但好肥呀!另外,食完拿林林飲杯中國茶,幫助消化

l.minor said...

laulong:
最近我的腹肌好團結,佢地唔想分番開

l.minor said...

隨風:
但願如此,明天去打波,希望有d幫助

l.minor said...

大頭:
你過黎應該10-15分鐘左右,買個新景園,再買杯金鳳奶茶,完美午餐

l.minor said...

ayclui:
其實個飯唔多汁,太小汁好乾架!

我返灣仔都差唔多五年,幫襯咗佢都唔係多,不過遲下再小d,覺得加咗價唔底食

佢成日都咁多人,真係好難等,不過今日例外

l.minor said...

SKII:
我本身唔食肥野,特別係豬肉,但呢間野令到我破例,因為肥得好味道

l.minor said...

馬田亨:
唉~因為你呢句,聽日節食

Maisy Lam said...

呢個飯好多汁,正呀。
大x樂的豬扒飯都賣31元了。 

Rempei said...

個飯好多汁,以前我都係咁撈飯食,但後來知道醬汁才是致肥原因,驚了!

l.minor said...

Maisy:

呢個飯夠係唔錯,汁多好味

原來大X樂豬扒飯巳經$31,咁$28又唔算過份喎~

l.minor said...

Rempei:
係呀~但我又好鬼鍾意食汁,肥仔呀!

Maisy Lam said...

大X樂豬扒飯不連飲品午間賣32,在一些分店晚間變成套餐,即飯連飲品,價錢更貴。
現在五寶飯變了四寶飯,火腩四寶賣到30.5了。
但入左會有著數,每周買三次18元以上,送5元現金券及3元茶餐券,再買多兩次18元,即每周累積至5次,回贈5元(10元?)現金券。

Maisy Lam said...

更正一下,火腩四寶賣30元,每周五次18元以上回贈10元。

l.minor said...

Maisy:
乜原來大X樂有得入會?哈哈,真係唔知,如果夜晚一條友食,我可能會選擇吉野家...

妳成日食大家樂?咁清楚情報