向增脂出發

剛寫好「減脂不成」一篇,不足半小時大老闆請所有同事食餅,見大家只圍著看,又不動手,原來被五花八門的餅吸引著,我除除的點選一件,外表是淺色的,感覺會沒有那麼飽肚(完全是自己欺騙自己),而且在我前邊最近的就是它(我不會飛象過河的人),餅上邊有個法式的小蛋白脆餅。

餅上的蛋白脆餅不像之前吃過的蛋白脆餅,不是超甜的,口感也不同,只是外貌差不多;而我本身對味道不敏感,如蒙著眼叫我試食物,我相信是不能正確的分別出來,簡單一點就是味覺白痴,但這個餅卻令我有深刻印象,味道很清香,加上百爵茶的餅底,真是絕配。

上網找找,原來我選的那個餅叫One Two Tea,最頂一層是伯爵茶燉蛋,中間是雲呢嗱味的蛋糕,而餅底也是百爵茶所做的脆脆。聽同事說,這個餅原來一點也不便宜,一塊賣$38,而且店舖是很人氣的,經常擠滿人在買餅,那位老闆可謂發過豬頭。
p.s.吃完呢個餅,「腹肌」感覺比之前更團結。

19 comments:

largeheadboy said...

一件 cake 有幾肥吖(我係魔鬼)~

ayclui said...

肥唔肥我唔知, 你大老闆闊佬就一定係...
你就好啦~ 我地大老闆連利是都唔係個個派呀~

卡臣 said...

祝早日成功!

Ebenezer said...

食得是福呀^^

區區一件幾百卡嘅餅,對你嚟講,濕濕碎啦:)

naruto said...

老闆賣餅發過豬頭,客人食餅發現豬腩

隨風 said...

愈看愈肚子餓~_~
哈~

ayclui said...

大叔真係好有文采....才子,掂!

平帆 said...

腹肌咁團結?快啲去跑步分化佢地啦。 :)

PoCaRi said...

見到都真係忍唔到!! 搞到我尋日睇完之後都走左去買......伯爵茶....包~~ 當係止止痕啦~嘻~~

l.minor said...

大頭:
炸豬扒完,又整多件cake...起碼2-3磅

l.minor said...

ayclui:
老闆都算OK,可能佢有喜事,所以請大家吃餅

利是唔派就真係有d衰,新年點都整返封啦

l.minor said...

卡臣:
琴晚喪打兩個鐘波,應該減番小小

l.minor said...

Eben:
努力keep kit中

l.minor said...

naruto:
客人見到豬腩震滕滕,老闆見到Money腳印印

l.minor said...

隨風:
妳一說餓,我又餓了

l.minor said...

平帆:
琴日打完兩個鐘,今日成身痛,今晚見唔太累,都可以試下跑下

l.minor said...

PoCaRi:
哈哈,飲定用來整餅呢?

Maisy Lam said...

呢間好似係五星酒店大廚自己開的店?
伯爵茶曲奇我都整過,買左兩盒茶葉,不日再戰。伯爵茶西餅就未整過,研究下先。
圖中個法式小圓餅好正,做小圓餅成功率低,我至今都未做過。

l.minor said...

係呀~據稱大廚係靚仔一名,所以特別多人買:P

等妳遲下分享下整甜品心得