最近經常遇到不爽的事

1. 搭地鐵排隊上電梯,總有人在人堆中穿梭,再攝位在你前邊
2. 每次想到Pantry,一定有同事在水機前傾偈,
3. 同事經常在我旁邊傾偈,走廊巳不闊,而且身形...
4. 上司對公司某個大型project不聞不問,開會時故意避,除了petpet痕時才問,又或者大老闆問起,就走過來問,其實平常的電節巳經交代了細節
5. 日日lunch time,日日指定時間,日日隔離位同事電話必響,明知日日指定時間黎電話,但日日必定係pantry傾偈,我就日日幫妳pick,日日好似妳秘書一樣咁,日日叫妳返位聽...
6. 重有成日係我隔離細細聲講野,咁秘密走開講啦!真係好想爆粗!!!!!

「盧鬚」發完,繼續做野!

25 comments:

平帆 said...

隔離細細聲講野,咪走埋去八一份。試多幾次佢地應會醒水。

naruto said...

係咪覺得自己比人勤力,永遠有D好hea又可以繼續生存嘅同事呀?

覺得上司無鬼用,但佢又係你上司呀?

比著我以前,一定跣佢地一獲

l.minor said...

平帆:
有點難度,佢地細細聲講,有時是私事(其實係八婆野),有時是公事,不能說的秘密

不過佢地呢種行為,令我非常反感

l.minor said...

naruto:
我其實都有點hea,不過我覺得佢地hea得黎又阻住人做野,好煩,真係想叫佢地:「行Q開啦!妳企係度我點"jum水呀?」

我上司勁在家底勁!識吹水!(兩樣我都無)諗d野出黎奇奇怪怪,做就叫我地d細做啦~

最興就咩都唔理,同佢講又唔上心,淨係叫你跟緊d;重記得有次成班同事去飲茶,等緊位時同佢傾傾下,炒大獲,結果全程無聲,黑面!

l.minor said...

今日再”接”再厲...

卡臣 said...

時運低呀你
去鵝頸橋啦一於

Ebenezer said...

一於行開吓散吓心啦^^ 今個星期日上吓街宣泄吓囉:)

Coffee said...

我朝朝出地鐡站被啲攞報紙嘅人擋住行唔到,好嬲!!!

阿貓 said...

你的同僚確實幾搞野,睇開點,當笑話看吧!

largeheadboy said...

lunch time 就咪鬼幫佢 pick 電話喇~

SKII said...

第五點,你公司的電話冇 caller display 嘅咩?如果唔係工事,咪幫佢 pick 囉!

l.minor said...

卡臣:
我時運長期處於極低狀態

l.minor said...

Eben:
今個星期日有咩攪作?

l.minor said...

Coffee:
攞報紙d人我避得就避

l.minor said...

阿貓:
多謝你提點,我只好一笑置之啦!

l.minor said...

大頭:
其實d電話好鬼死嘈,唔pick又繼續係度嘈,又阻住我訓覺

l.minor said...

SKII:
我果隻電話無,我公司好似d秘書小姐先有呀!

naruto said...

忍下啦,至少全部都唔係大問題,放鬆D

l.minor said...

naruto:
Thx!今日真係好火!

聶秀康 said...

每間公司大同小異的煩事,我至怕係老闆/上司突然發問...

Maisy Lam said...

第五點,如果佢電話響,你咪扮打公司電話,一於扮忙

l.minor said...

聶秀康:
太突破都係架,俾佢問到口唖唖

l.minor said...

Maisy:
Lunch而家我聽歌訓覺算

新鮮人 said...

深有同感,
有些東西改變不了,
唯有學習處之泰然。

l.minor said...

新鮮人:
歡迎光臨,大家都努力!