公德心

公德心應該由邊度做起呢?

18 comments:

阿貓 said...

算好啦!冇就圍丟。

naruto said...

巴士站旁先係重災區,我諗搵人去巴士站拉人罰款,政府會發左

平帆 said...

「清潔香港」運動宣傳咁多年都係咁,算了吧,香港人無得救的了。還是低層次點,恢復垃圾筒頂有煙灰格吧。

卡臣 said...

可能個煙民盲嘅

Ebenezer said...

從小事可以睇到,一個地方嘅居民嘅文明程度去到邊度。

laulong said...

香港真係好羞家,你睇台灣、大陸(城市中心區)、星加坡。

唉,真係唔好提!

largeheadboy said...

有啲巴士站範圍有垃圾筒,結果引來大棚人食煙,依家巴士站唔畀食煙架嘛,咁我去控煙辦投訴,同埋叫佢地聯絡其他政府部門移走啲垃圾筒。之後佢地話已經票控咗啲人,但之後我再經過,垃圾筒依舊,食煙嘅照食~

l.minor said...

阿貓:
就圍丟那些就唔影了,哈哈

l.minor said...

naruto:
所以我好怕係街等巴士,排隊又死,唔排隊又無位坐

l.minor said...

平帆:
事實上是公民教育問題,唉~

l.minor said...

卡臣:
係,真係盲架!而且係無常識架

l.minor said...

Eben:
對!內地所以連垃圾筒都慳番~

l.minor said...

只提台灣,人地唔需要有垃圾筒,但d垃圾都唔會周圍丟

l.minor said...

largeheadboy:
我最怕係一d人,一路行,一路好似火車頭咁!大哥,我路過姐,唔想食你二手煙呀

Coffee said...

次次遇到邊走邊食煙嘅,我都要跑過佢哋,攞命!

Maisy Lam said...

如果將煙頭掉入垃圾箱,仲大鑊呀。

l.minor said...

Coffee:
我一係放到超慢,一係過佢頭

l.minor said...

Maisy:
唔食就更好