$2可以買到日本零食?

$2可以買到日本零食?不關什麼幅射不幅射的事,其實剛在星期日回鄉拜山後,在深圳的吉之島逛逛,看到$2一盒日本出產的小零食,出產日期是2010年8月,而最佳食用日期是2011年4月尾,所以估計是因為快過期的關係,便宜一點賣出去,總好過放到過期也賣不出左手邊的是紅豆軟糖(應該說紅豆軟糕才對),巳給我吃光(其實一盒就像一塊綠豆糕般大),其實味道一般;而右手邊的一盒是橙味軟糖之類,還未開封。
同場還有珠海生產的日本麒麟啤(一番榨)$3.9,而香港吉之島賣$6.5(不過香港賣的一番榨的產地是那裡就不清楚了),而日本就賣150日元,張所有價錢換回港幣計算,深圳賣$4.9,香港賣$6.5,日本$13.8 得出結論是:如要喝一番榨,可回國內喝過夠(味道我相信有小許不同的)

12 comments:

卡臣 said...

日本零食:我最愛芝士魷魚絲

laulong said...

噢,正!

打道上深圳!

Rempei said...

啤酒我成日飲最清楚,國內生產與外國入口貨,口味方面確有距離,相信是水質問題吧

naruto said...

日本一番榨係好好味架

l.minor said...

卡臣:
日本零食,我最愛乾元貝,唔知幾時先再有得食

l.minor said...

laulong:
唔洗急,不過要快!

l.minor said...

Rempei:
你啱呀!味道應該係唔同,之前係日本飲嘅一番榨比較清味d,返黎香港飲就苦味重d

l.minor said...

naruto:
你都好一番榨?真係正呀~

largeheadboy said...

橙味糖(好似係柑味)食過,印象普通~

maymay said...

尋日响一田見到呢隻糖,售$11.5

l.minor said...

大頭:
係呀,原來係柑味,不過味道一般,今早巳清了

l.minor said...

maymay:
估唔到要$11.5,味道好普通,買完今次冇下次