茅湖廢堡 - 相集

雖然廢堡變咗佛堂,而廢堡相就影唔到,不過沿途都影咗其他相


由茅湖仔村沿路直落,過咗將軍澳青年營之後,左手邊有個野花林,非常之多小花,而且又有正在盛開的宮粉羊蹄甲


植物系列

不同形狀,不同顏色的小花
再來一張
未變花時的小花蕾
另一個組合的小花
最近愛用手動對焦,這張相就是手對回來的
去到舊調景領警署,好多貓在曬太陽,除咗貓,重有一隻狗,不過佢全程都無望過我一眼

動物系列
佢地真係識享受
呢隻就係上篇講果隻貓,佢見人影相,會自己走過黎,佢好乾淨,啱啱主人幫佢沖完涼
再影多張唔同角度
另一隻貓,好仇視我,Why?我做錯咗乜?
大車壓頂呀!小心!
其實個觀景唔錯,以前對出應該係海,而家就全部都係高樓大廈

未學過影相,影相的知識都是從自己睇雜誌及網站得來,撇除構圖及技術,如果相片沒有光的配合,相信同一地點拍出來會有很大的差異


光與影系列
一人一狗一貓(唔知覺唔覺我驚狗呢?)
人生係迷迷糊糊,定係清晰可見呢?
相入邊有光同影,往往都係我鍾意嘅相

20 comments:

largeheadboy said...

狗係一個個嘅咩?(笑~)

naruto said...

狗都好驚嘅,呵呵

光同影本來就係影相最大學問

卡臣 said...

動物啲相靚過植物喎

新鮮人 said...

好有優閒的感覺,
好舒服好relax!

maymay said...

你應該同naruto一齊去影下相,可能會擦出火花~^O^
我鍾意睇魚眼鏡影出來嘅相~^^

馬田亨 said...

大叔+minor應該係個好新嘅組合~~

l.minor said...

largeheadboy:
哈哈,巳改,唔知點解成日打錯野

l.minor said...

naruto:
可能我細佬時,俾狗嚇過之故啦~

不過我記得你都有d驚喎~之前南生圍,俾狗圍喎~

掌握光同影,真係有排學

l.minor said...

卡臣:
下次我會努力影植物架啦!

而家我重有正植物相存貨,不日推出

l.minor said...

新鮮人:
而家星期六、日都會去郊外行下,影下相,星期一至五實在太大壓力啦~

l.minor said...

maymay:
都好提議呀!不過naruto佢時間似乎自由d,星期一至五出去都得,我就只可以星期六、日去

另外,唔知跟唔跟到佢速度,怕佢行得快、影得快

naruto見度出句聲~

l.minor said...

馬田享:
哈哈~唔知成唔成事

Maisy said...

邊d係宮粉羊蹄甲?天氣好好喎,呢條路我未行過,搵時間去行下先。

平帆 said...

要用景深先決才能影到每個小花組合都清晰?

naruto said...

見到,你得閒有邊想去提議下,我OK架

我行得唔算快,但影得快

我唔算驚狗,但如果好似南生圍果隻想食人咁,係人都驚啦

SKII said...

一人一貓狗果張好看!

l.minor said...

Maisy:
宮粉羊蹄甲無係果度影呀!不過我之前都影過小小,不過用電話影

其實宮粉羊蹄甲同洋紫荊差唔多樣,但有隻係白色,又有白紫色,又有粉紅色,好靚架!但好奇怪,睇就好靚,影就唔知點解影唔到佢嘅靚出黎

下次行,記住認路,唔好好似我咁~

l.minor said...

平帆:
景深先決?其實係咪我d小花相唔夠sharp?下次我再努力

l.minor said...

naruto:
好呀~下次我諗到地方問問你有冇興趣先

下一篇我會寫一個地方,而果地方又跟你之前去過嘅,不過我最快星期五先寫得完

l.minor said...

SKII:
果張都幾得意,我自己最鍾意就係最尾有光有草有影果張