獅子會自然教育中心 - 相集

今次呢篇先出相集,去相...

又係花?近來做咗花痂呀!呢張角度似/抄laulong兄之前影嘅情人菊,不過呢隻係茼萵花
轟炸機...轟轟轟
呢隻蜜蜂好似係朵花入邊沖涼一樣
偵察機蜜蜂
花有光,再加上散景,很鍾意嘅一張相
又係因為光,薰衣草影出黎特別靚
呢朵只係路邊花槽嘅花,都咁靚
去完第一日,第二日再去影過,膽又大咗,近距離影咗一張蜜蜂低炒
第一日無帶魚眼,第二日再去,唔小得佢
除咗茼萵,重有莞茜花,都好靚呀!
搵茼萵花做下佈景
最後一張,蜜蜂預備降落

30 comments:

卡臣 said...

唔知點解, 覺得啲相好日本

新鮮人 said...

好靚,
第一張的花瓣背光半透明,
好似芭蕾舞裙一樣,
好神奇。

laulong said...

哇,好美的花照!

低角度抄上,人之常情呀 :)

Coffee said...

我最喜歡第一張!同埋蜜蜂影得好生動。
我去時都見到好多蜂,但唔敢走近影:p

naruto said...

D蜜蜂好靚呀

平帆 said...

相片顏色好鮮艷,睇完好開心。

l.minor said...

卡臣:
你掛住日本呀?雖然我都掛住!

l.minor said...

新鮮人:
第一張我見有陽光,所以走去背光影,影完出黎效果又唔錯喎

l.minor said...

laulong:
呢輯相我都幾鍾意呀!雖然流咗好多汗影

l.minor said...

Coffee:
我初時都有d怕蜜蜂,不過我發覺佢地都唔理我,所以越影越近,第二日直頭細細力潑開d花影佢地

l.minor said...

naruto:
今次我都係試下影,點知越影越勇,1cm距離咁近

l.minor said...

平帆:
全靠天氣好,d相出黎嘅顏色就好鮮艷,我自己影完都好開心呀!

largeheadboy said...

淨係見到花花,影像好神話啊!

SKII said...

好靚呀!有散景果張,駛唔駛用特別的鏡呢(sorry,我知呢個問題好低B!) :-P

SKII said...

呀,重有,其實蜜蜂係唔會理人的,當然要係啲人冇侵略性啦,如果有記得,我過年果排貼關於喺屋企影的相,有幾隻蜜蜂一齊“嬲嬲吓”都唔會出事的。

l.minor said...

largeheadboy:
係咪唔相信香港都有咁嘅影像?不過真係香港黎架!

l.minor said...

SKII
其實大部份相我只係用一枝定焦鏡影(35mm/F2),無加任何effect直接出相(只係裁size)

個效果只係放大光圈,同角度問題做出果隻效果

我同d蜜蜂最近得1cm距離,真係怕佢地以為我想攻擊佢地架!

maymay said...

好靚,賞心悅目!

l.minor said...

maymay:
我自己影完呢輯都好開心呀~

Him said...

第一張很美,
逆光下的花很美!

l.minor said...

Him:
這張我也很喜愛,所以放得比較前

隨風 said...

哇,好靚阿..好中意你影o既里一輯相阿

l.minor said...

隨風:
多謝妳呀!希望下次都可以影到大家鍾意嘅相

Anonymous said...

影得好靚呀,好鐘意第一張!

l.minor said...

匿名:
多謝呀!

紫熊 said...

拍得好美啊~ 讓我想到應該把我的劣作收起來較好. (笑)

Maisy said...

35mm f2,我都有喎,但已經很少用。
最後一張隻小蜜蜂好生猛:)

l.minor said...

紫熊:
我都係咁啱影到,妳都有去獅子會?定係妳係講櫻花呢?櫻花妳都影得好好呀!我有機會都要去睇下櫻花先得呀!

l.minor said...

Maisy:
我除咗枝kit好少用之外,黎黎去去都係用三枝鏡(應該係我只有四枝鏡),最近主要用35mm/F2影野多,妳呢?不過妳好似最近好少影相喎?主打烹飪呀!hahaha

Maisy said...

我主要係外遊先影相架,平日好少影。
我的鏡頭組合唔太好,以致每次都要帶很多支鏡,外遊會帶五支,在香港常用50-135 f2.8,習慣左影中距離:)