執相

我講嘅執相,唔係用Photoshop執相,而係好好整理番d相片。影完相返黎,我會盡快抄落Harddisk,然後根據佢嘅年份及日期再加小小description加入一個folder,但由於我通常影RAW(雖然影RAW,但我好少大執),所以要轉番做JPG先可以post出黎睇。而時間用得最多就係睇RAW file時,轉番做JPG,就係因為咁,我嘅相好多時都石沉大海。

上星期的起心肝,要整理下自己嘅相,第一要做backup,萬一Harddisk死咗,就真係喊都無謂,d相係我嘅珍貴回憶,所以即時backup番哂d相,淨係2009-2011年,巳經成2xxG;第二就係有好多相石沉大海,完全無面世嘅機會,想攞黎睇番,就要開番harddisk睇RAW file,其實都幾麻煩,所以我決定放上Web Album,再link去個blog,咁自己又可以方便自己睇番d相。

20 comments:

PoCaRi said...

大家都有同一煩惱, 不過我真係好難搵到D 好既web album, 唔係幫你resize, 就係degrade quality,而且要大D既capacity就係要$$, 但係都唔會話大得幾多, 萬一佢有maintenance 就仲慘, 所以我都好頭痕.

Coffee said...

對!對!搵到好嘢時再share下吖,記得!

naruto said...

我而家揀完相會掉相,掉要狠手D,唔夠靚就要掉架啦

平帆 said...

睇 RAW 真係好慢,唔啱影 snapshots。

l.minor said...

PoCaRi:
其實Picasa唔錯,可以諗諗佢

如果Pixal唔過800,佢唔計容量,再加上同blogger integration,所以我會搵Picasa整Web Album

l.minor said...

Coffee:
如果Web Album,就用Picasa啦~唔錯架!

新鮮人 said...

naruto掉相的做法的確好狠,
但也是很有效旳處理方法,
不過次次要好有心機去做啊,
放耐咗就懶去睇返啲舊相,
跟手就愈積愈多了!

l.minor said...

naruto:
我都會掉相,不過要睇完先再掉,但問題有好多相我重未返睇~

而家先整咗四五月d相,都重未back day番上年果d....

l.minor said...

平帆:
其實我影RAW,係因為想真係影衰咗d相時有得救,所以無計啦~

l.minor said...

新鮮人:
我就只會睇完唔OK果d先掉,可惜有好多我重未開始返睇

Ebenezer said...

你講果種執相,想番起我已經N年冇咁樣搞過喇:(

naruto said...

我而家係咁掉相架,先揀相寫blog,因為blog有時會要D無聊或陪襯嘅相,輯相出左blog又唔係最靚果幾張,掉

l.minor said...

Eben:
唔好啊~珍貴回憶呀!

l.minor said...

naruto:
haha...你真快手呀~

PoCaRi said...

Picasa..之前...已經爆左啦, 仲要唔知係咩情況下冇左20%既相, 而家又差唔多到了頂點. 幸好, 我還有另一個, 但係如果想同時attach相的話就要分兩個browser了, 好麻煩~

其實佢係save左original size, 之後佢show出黎好似最大係900, 但係如果D/L的話可以去到1024 都仲得喎

l.minor said...

PoCaRi:
如果original size,就真係無計,除非開無限量嘅gmail

SKII said...

期待!好 pro 呀,我都唔知 RAW files 係點用嘅!

l.minor said...

SKII:
邊度Pro呢~

我都係整理下d相,放番d相上Web Album,等自己方便d睇番

影RAW係因為有時影衰咗(white balance唔啱)有得補救下咁

RAW可以用Photoshop/Lightroom/光影魔術手之類軟件開得番出黎睇

Maisy said...

我係影jpeg同raw,但屋企軟件同硬件加上個人技術問題及貼在blog似乎唔使咁認真,所以不會用到raw,回去後盡快大量刪除唔要的相,就存在外置硬碟,舊的250G放滿了,今年開了一個新的外置硬碟。
我的圖片filing system做得好有系統架,例如1係食物類,folder name有1快餐、1中菜、1西菜、1糕餅……2灣仔、2銅鑼灣……也有用年份去排的專輯,如10維園花展、10韓國、10壩上、10大棠紅葉等,在中文之前加個數字,就自然會分門別類。

l.minor said...

Maisy:
其實我而家嘅相,係有兩個copy的,一個係電腦內置的Harddisk,另外一個係外置的(其實係以前舊機嘅harddisk)來的,死咗一個,都重有copy呀!

至於分類,我就用年份一個大folder ie.2011, 再用月份+日期sub-folder(0523)再加地點(maonshan),方便自己知道幾時去過果個地方