紅外線下的科技大學

與嘉道理相隔一日,天氣卻是完全相反,不知因為有幾日假期的關係,還是其他,科大裡邊卻平靜得出奇,只見到一家大細來遊覽,又或者是外籍學生懶洋洋的走著。
走到校園的canteen,門口第一間便是Starbucks,看到價錢原來比外邊的店平了三分一,真令人羨慕。雖然校園的canteen通常也外邊的平一點,但估不到連Starbucks也一樣,可能想從年青就培養他們喝咖啡的習慣。

科大校園給我的感覺很不錯(有便宜咖啡喝巳加了分),校園的空間寬敞之外,還有海邊給學生散散心,而碼頭隔離還可以BBQ。
記得當日看到有人在科大的足球場拍婚紗照,由我剛到達直至我離開,他們仍在拍照,曬黑沒問題,但妝應該早就溶了。

除了學生、遊人、還有一批釣魚人士在碼頭釣魚,看他們的年紀,當然不是學生,但應該也是常客。
本身有張紅外線的,但效果不好,所以還是選上彩色的
科技大學相集:


32 comments:

naruto said...

鍾意第三張,好似發夢

l.minor said...

naruto:
你咁快手,我啱啱先post

馬田亨 said...

紅外線相片?我之前都玩過,好好玩!

欣宜 said...

變左雪景, 好靚啊

新鮮人 said...

好似冬日雪景啊,
又是另一番情味! =)

maymay said...

最尾果張係咪你來架?

平帆 said...

未影過紅外線。究竟好天定陰天影出來的效果會好一點?

Him said...

好靚啊!

laulong said...

好奇幻的感覺!

SKII said...

好有雪景 feel !

Coffee said...

你點解好似仇視緊杯咖啡架?(點解你平三分一?)

largeheadboy said...

啲相感覺好特別呀!like!

l.minor said...

馬田亨:
原來你都影相?平時只係見你寫野多!

係呀,紅外線相又真係幾好玩呀!

l.minor said...

欣宜:
係呀!d綠色係陽光下會變做白色架!好特別架!

l.minor said...

新鮮人:
係呀,綠色係陽光下會變做白色,雪一樣呀!

l.minor said...

maymay:
係呀~

l.minor said...

平帆:
紅外線要好天影先得,陰天影就可能快門唔夠

l.minor said...

Him:
多謝呀!

l.minor said...

laulong:
同平時見到嘅野唔同哂,白色世界

l.minor said...

SKII:
當日其實熱到死

l.minor said...

Coffee:
其實我當時飲緊咖啡,飲到漏口咁,望下有冇漏到周圍都係

咖啡平三分一,係因為果度比較起外邊Starbucks賣平三分一,可能想灌輸比d大學生,等佢地出黎做野之後就介唔甩咖啡引...

l.minor said...

largeheadboy:
多謝呀~之前去大阪都有帶部機去影,不過影得唔多呢~有機會等我搵番d相出黎post下

馬田亨 said...

其實我大學昤係主修攝影.....

隨風 said...

好夢幻feel阿..

Tee said...

我like第二張o個串六角光

Maisy said...

好靚啊,另類視覺效果,遲d天氣好,紅外線相機又可以大派用場啊。

l.minor said...

馬田亨:
正喎,我都想去讀下攝影...當然唔係龍友果d

l.minor said...

隨風:
係呀,近排天氣唔好,又要等好天先有得影

l.minor said...

Tee:
Thanks!六角光,好科學咁~

l.minor said...

Maisy:
係呀~又要等一等先再出動

Jackson said...

你錯喇~ 間 Starbucks 係次貨嚟架.....

大家都知道 HK Starbucks 係屬於美心集團的, 科大的 LG1 canteen 亦是由美心集團經營。不過嗰個所謂的 Starbucks corner, 質素只是平時的美心 MX..........

l.minor said...

Jackson:
原來係咁~

下次再去試真d味先~