拎到個優異獎呀!

之前參加咗電腦雜誌嘅一個攝影比賽,得到個優異獎呀!其實禮物係其次,張相係雜誌印左出黎俾人欣賞,咁先開心呀!

另外,又submit咗張相去Nikon 個contest,我幾鍾意呢張相嘅成個構圖(地同雲影出黎係拉成對角的),如果俾個名張相,我會叫「有人在天邊談情」,最可惜枝鏡真係麻麻地(當時無可能換鏡,換完就乜都影唔到),所以張相有d鬆散(本身張相靚d,唔知點解係Nikon個site睇就無咁靚)。
如果你地都覺得張相靚,就都幫我click去"Like"下啦~
http://d5100.nikon-asia.com/zh-TW/submissions/177997


24 comments:

馬田亨 said...

想問下讚好係唔係要喺下面login左先.....?但係又要裝個progame?

Hana said...

勁!靚!好!

l.minor said...

馬田:
係呀,要login左先,又係類似要allow access d 乜(facebook果d最興),你like完重會係你facebook個wall show出黎tim,所以...你睇睇讚唔讚啦~(好破壞性你個facebook)

l.minor said...

Hana:
多謝呀!

naruto said...

恭喜哂,繼續努力啦

張相有人認同真係好開心架

Coffee said...

即係上次張花照得咗?就該嘛,多好!

新鮮人 said...

欣賞你不斷求進的努力!

l.minor said...

naruto:
多謝呀,張相有人認同,真係好開心呀!獎品反而係bonus

l.minor said...

Coffee:
上次花果相唔得呀!花果張係參加咗Nikon contest,今次雜誌得獎果張就係我呢篇第一張相妳見到有個小妹妹走緊果張

l.minor said...

新鮮人:
點解你會覺我不斷求進呢?不過我真係有搵方法去改善緊自己嘅不足之處

卡臣 said...

恭喜哂

l.minor said...

卡臣:
多謝呀~

平帆 said...

恭喜。好事會成雙嚟的呀! :)

Maisy said...

恭喜恭喜:)

l.minor said...

平帆:多謝呀!希望啦~

l.minor said...

Maisy:
多謝呀!

SKII said...

恭喜晒!

另,我覺得第二幅叫「在天邊談情」更簡潔,剛到過你 refer 的 website, clicked 了 facebook 但沒有 show up 在我 facebook 的 wall 上,即是成功嗎?

Him said...

恭喜恭喜!

l.minor said...

SKII:

多謝支持呀,妳嘅提議更簡潔呀~

另外,那個website的投票,我都搵咗好耐,都搵唔到係邊(但有d又得),算啦~我呢個都係志在參與,另外佢地個比賽比預期熱烈,所以不斷有問題發生...(又改投票方式,又改果樣)

不過都要多謝妳支持呀!

l.minor said...

Him:
多謝呀!

Ebenezer said...

恭喜!恭喜!^^

naruto said...

快D寫新一篇啦,等到我頸長啦

l.minor said...

Eben:
多謝!多謝!

l.minor said...

naruto:
哈哈,其實寫咗幾篇,不過改來改去,都係唔係好滿意...再加上呢個星期,好夜先返到屋企...不過,多謝你支持呀!我會盡快update番