墾丁遊11.Day 1(香港->高雄)

去旅行心態當然想盡用時間,最好是早去晚返,最近好多人更會選擇零晨出發;而我們心目中也希望是坐最早的航班,但不知什麼原因,Asiamiles顯示最早的航班巳滿,只能預約到之後的航班。但正當一切準備就緒,突然又收到電話,表示安排我們可以坐最早的航班出發,結果原來是兜兜轉轉。

相隔機場幾個月,原來翠華巳經悄悄的入侵了,不過也是好事,免得為早餐傷腦筋。
翠華在機場

我本身是一個「垃圾口及肚」,什麼也可倒進肚內,但今次的飛機餐,實在太難吃了。
膠味垃圾飛機餐
一個小時的航程,其實與坐巴士由九龍去天水圍也差不多,吃了兩口飛機餐,再喝了杯橙汁,空中服務員巳忙著收拾剩餘物質,同一時間機師也開始報告著當地天氣。
一個鐘的航程

由高雄小港機場打電話到小馬租車,再有小馬職員來接我們只需五分鐘,到達鋪面再辦好手續也不過十五分鐘;很多人說抯左軚車與右軚車有很大的分別,但我就覺得差不了多少,除了頭十次打燈卻變成打水潑。
與小馬職員通電話

之前巳印好了由高雄去墾丁的地圖,也看過了一些分义路口,免得導航有問題,自己也有一點印象,結果印出來的地圖完全沒有用過,因為那個導航太準確了,而且還會說廣東話。
可讀廣東話的導航

由於端午節假期,車也比較多,所以也慢起來,原定可以兩個半小時可以到墾丁,結果也花多了一小時,直到我經過墾丁大街的一刻,我知道自己巳經再次踏足墾丁了。

16 comments:

新鮮人 said...

真係好方便咁喎,
可惜我無國際牌,
無哩枝歌仔唱了。

Him said...

因為早機需求大,
位當然俾左俾錢買飛o既人先,同埋為左控制成本。
到差唔多一兩日出發前,航空公司都預計唔會有人買飛o個陣,佢可能賣平飛 (restricted booking class) 或俾有miles o的人搭。

仲有另一個原因,係有o的乘客佢張飛係可以改期,而佢最後唔坐呢班,所以你有機會坐。但呢個機會應該唔高。

所以佢話冇位唔一定真係冇位,係o個個fare的飛冇哂,或佢唔俾換飛。即使網上連正價飛都訂唔到,佢可能之後會有得賣。

naruto said...

每次"鄧"得少少架

瘋膏 said...

hi, 十卜十卜, 期待遊記。
相影得靚。

largeheadboy said...

機場原來有翠華呀?

依家去外地自駕無咗導航真係搞唔掂啊!

l.minor said...

新鮮人:
下次去時攪番過~
$80有效期係一年

l.minor said...

Him:
我相信正如你所講,有位剩就改我早一班機

l.minor said...

naruto:
我都唔想,希望下篇”鄧”多d啦~

l.minor said...

瘋膏:
Thx~希望寫快小小先

l.minor said...

largeheadboy:
係呀!有翠華呀!由港龍櫃位果邊入去攪出境,過完就見到,我次次都食炸雞,好鬼厭呀!

平帆 said...

拖咗咁耐,機場終於開翠華之類的茶餐廳。

laulong said...

哇,原來 minor 係大隻男,手胍起腱呀!

l.minor said...

平帆:
開翠華確係唔錯,又有香港特色,價錢同出邊一樣,算係咁

l.minor said...

laulong:
隻手屈住咗,錯覺黎架~

Maisy said...

佢地的導航咁先進?
前年去北海道自駕遊,導航完全唔掂,我唔知原因同冬天落雪、地方偏僻有無關係。

l.minor said...

Maisy:
日本我就未試過用導航,不過今次我係墾丁真係零誤差,聽我哥講,租車公司借俾我隻都算係好野來,唔知有冇關係~