重溫

呢個blog隔多兩個星期,就巳經踏入第五年,當初只記錄發生係身邊極其無聊嘅事,

到而家就記低自己周圍去周圍行嘅相;

今日再翻睇以前寫嘅blog,原來自己巳經忘記之前為乜寫呢個blog?

就係想重有記憶時,寫低有關自己發生嘅事,到遲下腦退化,

可以睇番之前發生過嘅事,幫助刺激腦細胞重生...

但原來自己最近只寫遊記,日常生活嘅事就好似d人飲醉酒一樣,「斷片了~」


所以我決定要寫番多小小日常生活嘅無聊事,雖然我寫得慢...

10 comments:

largeheadboy said...

好吖,寫多啲日常野吖
畀心機慢慢寫啊
等你啊 ^_^

Coffee said...

日常生活有些是很值得寫下的,時間會沖淡記憶,惟有文字或照片可留下清晰片段。

l.minor said...

largeheadboy:
會架啦~真係要寫番多d野先得,幾隻字都好呀!

l.minor said...

Coffee:
有時看別人的文章,看別人的相片,真的可以感動到我;很可惜自己的收為及功力未到家,好多時寫寫下就停了下來

呢個星期應該多番時間寫野,可能防止記憶「斷片期」

naruto said...

哇,五年啦。。。耐過我呀,勁!

我都係當日記咁寫,隔一年自己睇番其實好正

我讚成寫密D,但可以寫少字D,咁會寫得快D架

l.minor said...

naruto:
我都唔知呀,都係琴日係度睇睇下先知道

早期真係只得自己睇,而家就多咗你地一班網友

自己睇番以前寫嘅野,又真係幾好笑,所以我要keep住寫,唔好有斷片期

平帆 said...

或許日常生活片段已寫在 Facebook 或其他地方, blog 要紀錄的是一堆整理完的資料或看法。

l.minor said...

平帆:
我雖然有用facebook,不過就唔太鍾意留言,因為好多時有d唔太鍾意嘅人係度,又唔想俾佢地睇度(當時應該係被add的:<)

所以facebook我而家多數係睇下人地d野,又或者share下d相就算,咁Blog先係我會share野嘅唯一地方

Maisy said...

你唔算寫得慢了,快過我好多^^

l.minor said...

Maisy:
我近排又停哂lu~