Level升了

我相信我有情勢問題,EQ低,給人激幾激,就爆,有什麼辦法解決?


不過,同樣情況也發生在我「阿頂」身上,不知發生什麼事,一入房見到黑面,心知不妙,想調

頭又不是,唯有快快回報進度(如果唔回報,突然被問又怕佢認為沒有好好跟手頭上的工作),

事情沒有發生問題,但換來卻是尖酸刻薄的說話,好地地給他「串」到不懂及不想回應,我可以

點呢?有無「EQ木人巷」介紹?


以上係兩日前發生後再記低,但今日突然想到,「阿頂」要用呢種態度也沒辦法,做了自己份內事,沒有錯,佢要挑剔,自己也用不著火爆。突然間,覺得自己升了level,哈哈!

18 comments:

Coffee said...

如果你嘅人工包埋嘅,值得忍。忍不是對不住自己,而是一種修為。

卡臣 said...

你得架!

Ebenezer said...

百忍成金,所以你遲早好多金^^

laulong said...

受上司氣,都正常架喇!

下了班走到街上,又是自己的世界了!

l.minor said...

Coffee:
說得好,是一種修為!

l.minor said...

卡臣:
try my best la

l.minor said...

Eben:
成你貴言呀~

l.minor said...

laulong:

我要學習處之泰然!哈哈~

naruto said...

只係慣左囉,呵呵

SKII said...

把事情寫下來,貼到這裡當“掉咗落垃圾筒”,唔好再睇,乾手淨腳,明天又是新一天。。。

^_^

largeheadboy said...

好上司難求呀
做好份內事就問心無愧喇~

l.minor said...

naruto:
level升了,嘻嘻~

l.minor said...

SKII:
隔咗幾日巳經忘記咗,心境平靜

l.minor said...

largeheadboy:
都係呀!而家只用呢種心態,自己做啱佢要鬧都無辦法,都唔洗興~

平帆 said...

好嘢,繼續努力。

如果老細爆完識後悔呵番你就無得頂。

l.minor said...

平帆:
多謝呀~

希望老細爆完唔好再爆我巳經心滿意足啦~哈哈~

Maisy said...

諗方法減壓啦

l.minor said...

Maisy:
Thx~近排巳經好d了,因為忙到唔得閒理佢。打波,影相,行山同旅行都係我嘅減壓方法