白泥日落2011

上星期走到白泥,雖然相片不多,不過也有一點相片令人回味,今晚重溫當日的情景,不知何時再有機會到這個欣賞香港日落的景點,始終交通實作不便,假日去實在是妄想,不過如果交通方便,又會破壞環境,真矛盾呀!
白泥2011 - Start
黑白白泥
黑白白泥
有點電影的感覺
原本張相片不錯,可惜有人入鏡...
黃昏的一刻
不時有飛機飛過
喜愛日落的黃及紫
這班攝影人全套「武裝 」
醉人的白泥
留住這一刻

下一站會到那裡看日落呢?


20 comments:

新鮮人 said...

照片很有電影感,
拍得不俗啊!

naruto said...

呢輯靚呀

日落。。。烏溪沙/魔鬼山/西環都一流呀

largeheadboy said...

我屋企呢排個日落都好得喎~

laulong said...

真係好靚,尤其喜歡黑白白泥那張!

平帆 said...

遊人真是多了一點。

l.minor said...

新鮮人:
Thanks!希望下次更好

l.minor said...

naruto:
除咗烏溪沙,另外兩個都未去過,有機會要去會一會佢地

l.minor said...

largeheadboy:
今日天氣就差到無人有

l.minor said...

laulong:
黑白白泥我都鍾意,其中一張巳經做咗banner

l.minor said...

平帆:
平日黎講,真係多人呀~假日真係不堪設想

Maisy said...

我上星期都去了兩次白泥,日落景色每次都不同,很美,不過散水比較麻煩,不能經常去。
魚眼運用越來越純熟喎:)

l.minor said...

Maisy:
真羨慕呀~一星期去兩次白泥

最近我呢次去白泥,順道(其實都唔算順道)去咗有"金茶王"稱號嘅大發飲奶茶,味道的確唔錯,但同灣仔的金鳳又唔係差大遠,你下次有時間可以去試試

其實我用魚眼都重係試試下咁,遲下都係想搵枝廣角鏡,又或者搵技28-70,而家我自己d鏡好似差少少,焦距最好果枝係kit鏡,死未?

隨風 said...

很久沒來留言了,呵呵
這裡很美阿,改天我也去欣賞欣賞

你照的照片很美..^^

l.minor said...

隨風:
多謝呀!

有時間約幾個朋友去看看,那裡很不錯~

Maisy said...

我買左wide之後,就好少用kit鏡,但每次出動,由原本拿支kit,變成拿wide及35mm定焦,一支變兩支

Ebenezer said...

白泥在邊區?

SKII said...

真的好美啊。你說可惜有人的那幅,有人入了鏡,有另一番意境!

l.minor said...

Maisy:
我枝kit鏡,成日都想放低佢,最後成日都跟身,不過枝鏡真係麻麻地~

l.minor said...

Eben:
白泥係流浮山果邊,再入小小

l.minor said...

SKII:
有人個張,其實我係想影對情侶再右後邊果景,可惜左手邊有個人,最後cut咗佢,果景都cut咗一忽