試Kipon Tilt接環

某晚去gym攪手續,順手試一試新買回來相機的接環,效果很好:

做到模糊的感覺
某些地方清
也是
玩具
很特別
玩具的路牌
打籃球的模型
又要再忙碌工作了...

24 comments:

Maisy said...

見到有得意相機匙扣:
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1127232352?u=yiupoon2003

堅仔 said...

幾fun喎~
係咪轉下佢又會唔同架??
(其實我係唔影相的 XD)

堅仔 said...

btw my "BLOG" is here now: kinnnn.tumblr.com (its actually not a blog now ^^")

Maisy said...

個移軸效果幾得意:)
你咁鐘意d另類玩意既

平帆 said...

我其實對這類效果麻麻,都係鍾意全清。(兼且要細光圈景深大 - 日本仔風格?)

Coffee said...

哩個接環貴唔貴架?

l.minor said...

Maisy:
放毒呀~

l.minor said...

Maisy:
BTW,我有一隻差唔多樣,係機場的書店買,全黑色,又係會著燈

l.minor said...

堅仔:
果個接環,就係透過唔同轉法而張光入去相機的形象轉變咗~

簡單講,就係可以控制邊個位置清或者模

我都重要了解下佢個原理,不過好好玩呀~

你個blog...乜都無...XD

l.minor said...

Maisy:
呢個移軸接環,係平價野,所以想試下效果,而且可以用番我d Nikon鏡放去Sony部NEX度用,所以投資好少...

哈哈,我見到人地整d特別野,如果價錢平,我又想試玩下,俾你踢爆了我鐘意d另類玩意...XD

不過如果要我買枝Nikon的移軸鏡,就一定唔會囉~

l.minor said...

平帆:
哈哈,你鍾情於構圖的相,我就樣樣都玩下咁~

l.minor said...

Coffee:
個接環就八百幾蚊,但唔知Canon DSLR用唔用到,我本身部Nikon都用唔到呢個接環架~要用Sony部NEX先得~

naruto said...

真係幾好玩,但八百幾蚊就。。。。

l.minor said...

Naruto:
差唔多啦~

Maisy said...

魚眼加移軸接環加IR,全部都好另類:P
BTW,我有針孔鏡頭蓋一個,但未用過。

largeheadboy said...

好有趣喎!
呢啲夜景要唔要腳架呀?

l.minor said...

largeheadboy:
無用腳架呀~只係校高咗iso(1600)

呀~我記得你之前問GF2,不過呢部唔係GF2,係Sony NEX C3,會唔會諗諗佢?

l.minor said...

Maisy:
除咗魚眼投資大d,其他投資都好少:x
影相有時要試下先有樂趣呀~(死~講呢句即係自己真係中了毒)

針孔鏡頭?嘩~好另類喎~

Maisy said...

係針孔鏡頭蓋,自製都可以,但十分麻煩,去格店買一個好似三百多元,不過未玩過。

針孔鏡頭,似是安放家中監視外傭或偷拍裙底春光用的:P

l.minor said...

Maisy:
哈哈~誤會咗tim~

我上網查過之後,先知道係咩野東東

個效果幾特別喎~不過如果用黎影野,好易入塵喎!

SKII said...

幾特別喎,如果發現有啱 Nikon 的,請介紹一吓。忽然想起部 S95 有一個場景模式係“模型”,等我得閒試吓。

Jackson said...

試多啲 45度角向下影, 效果明顯好多.

l.minor said...

SKII:
For Nikon的都有,叫lensbaby,不過印像好似唔啱D90用,而且好似要$2xxx,所以我都放棄咗

l.minor said...

Jackson:
多謝你提醒呀!

我都重係摸索中