無聊

佢隻眼點解擘到咁大呢?




















26 comments:

Ebenezer said...

隻鹿一家係隻公啦^^

新鮮人 said...

性感兔女郎,
就連長頸鹿先生都登大對眼望到實喎!

哈哈哈~~

naruto said...

呢篇正啦

寫呢類係咪快手好多呢?

卡臣 said...

十個讚

平帆 said...

哈哈,有咁多兔女,目不暇給呀!

l.minor said...

Eben:
唔明喎?

l.minor said...

新鮮人:
朋友話佢其實望Miffy,哈哈~

l.minor said...

naruto:
呢篇無心插柳架,不過呢篇好有你嘅風格(可能睇得你d blog多~)

l.minor said...

卡臣:
Thx!

l.minor said...

平帆:
我影完自己都笑咗,其實兩張相唔係同一日影嘅

laulong said...

喔喔,睇到眼充血!

Ellen老師 said...

下~~阿妹坐過呢隻野隔離喎!

largeheadboy said...

好正喎
啲角度啱啱好

naruto said...

呢篇好有你嘅風格...爛嘅風格,哈哈

l.minor said...

laulong:
哈哈~咸濕長頸鹿呀!

l.minor said...

Ellen老師:
哈哈...妹妹無話你聽咩?

l.minor said...

largeheadboy:
今次都係撞彩見到,重要咁啱無人

l.minor said...

naruto:
都爛爛地啦~

馬田亨 said...

掂呀依篇,笑左出泥~

l.minor said...

馬田:
多謝呀!北京工作如何呀?

ayclui said...

真係好似大叔D風格喎~ ^^

SKII said...

哈哈哈哈,我差唔多日日都行過,都冇發現呀!!!!!!

l.minor said...

ayclui:
寫完之後我覺得好大叔呀~

l.minor said...

SKII:
嘩~原來你又日日都行過?

SKII said...

minor,自從我個仔今個月升上中學,因為要就佢返學,我做咗九龍人。

l.minor said...

SKII:
哈哈~明白了!