貓分享

 某一晚在街吃完飯,決定步行回家,路經某處,看到三只可愛小貓,停下與它們說了一會「貓語」,突然其中兩只飛撲到我後邊,我還以為我的動作嚇怕它們,原來後邊不遠處來了一個伯伯,正是每晚也來餵它們的伯伯。
三隻狂食

我鍾意呢隻,成隻乳牛咁
食哂lu

眼見伯伯行動不便,一手拿著木梯,另一手就帶著預備了的乾、濕糧,原來其中一隻只吃愛乾糧。原來伯伯每日同一時間都會來餵貓,而且餵完呢幾隻又要趕去下一場。眼見佢行動不便,都咁有心,真得佩服佩服。
成日都背住我
另外,在影相的論壇看到一個愛貓人士專影街貓,技術非常之高超,有興趣可以睇下:
http://blog.yahoo.com/_RFFIDL6ZIPWXM24MFOQPGCR7GY/articles/page/1

而且佢亦開咗一個facebook page

https://www.facebook.com/pages/捕貓捉影/195867570483166?sk=wall
分享當天貓咪的小故事

20 comments:

Ebenezer said...

估唔到香港有咁多人愛養街貓。

laulong said...

haha, naruto 一定好鍾意了!

Armadillo said...

點解會有咁多流浪貓嘅呢?其實都係因為愛心氾濫,而呢啲愛心又有保質期,過咗愛心期嘅貓,命運就同過期食品一樣!

naruto said...

想問你用咩野機影?咁光嘅?

Him said...

去到每個城市都有街貓,若你細心的話。
所以,我也愈來愈喜歡在街上留意有沒有喵。

平帆 said...

你隻愛貓先唔食自己果份,食個大樽先,到咁上下先食番自己果碟。雖然似乳牛,但絕頂古惑。

街貓相好正!

l.minor said...

Eben:
係呀~街貓其實幾得意呀~

l.minor said...

laulong:
佢係貓痴,應該都鍾意啦~

l.minor said...

Armadillo:
都係呀~ 另外d貓又易生,一隻變兩隻,兩隻又變四隻,生下生下,就越來越多~

l.minor said...

naruto:
iphone渣~ 我諗你知係邊度,可能當時附近啱啱開咗燈,所以比較光(你見第一張有兩個影)我記得果晚你去咗大角咀影相

l.minor said...

Him:
係呀,我都開始留意下d街貓/有人養又由得佢走來走去嘅貓(好多鋪頭都有養貓,但又由得佢走來走去),其實都幾得意

l.minor said...

平帆:
哈哈~佢好可憐架~佢係最細隻,又想去食人地果d,點知其他兩隻又唔俾佢食,結果伯伯又分d俾佢食

至於果樽野,伯伯話其他兩隻又唔鍾意食乾糧,而乳牛貓又食喎,就係咁~

naruto said...

我唔知呢度係邊樹喎


我都影左一堆新貓相,執緊寫緊,有幾張幾靚架,呵呵

l.minor said...

naruto:
批發生果果度呀~

咁我等你d貓相啦!

largeheadboy said...

我嗰頭都有
等我得閒又影下街貓先~

瘋膏 said...

Hi,老伯好有心, 希望佢身體健康。多謝分享街貓拍攝資料。

naruto said...

哦,果度吖

我今日又影左一輯貓相,一輯堅過一輯(自己話)

而家睇緊相都笑出聲

l.minor said...

largeheadboy:
等你出相呀~

l.minor said...

瘋膏:
有時間再去睇去再報告下

l.minor said...

naruto:

哈哈~我等你輯堅靚正相呀~