美味


照片主題:美味

照片故事/心情:由小到大都不愛吃魚,到近年偶爾會吃上一、兩口,就算自己釣上來的,也沒有給借口自己多吃。泥鯭本身有著一種獨特的味道,可以說是怪味,如果魚不新鮮,肉的質地更會很軟不爽口,本身不愛吃魚的我,今天居然還吃上條半的泥鯭,真是美味作怪吧!

器材+設定:Nikon D90/35mm f/2 AF-D/F2.8/1/500s/ISO200

拍照地點:谷埔松記士多 

拍照日期:22-Oct-2011

註:由於坐在室外,碟上的光是自然光。

12 comments:

naruto said...

咦,我以前都係齋釣唔食

馬田亨 said...

我細細個,除左魚蛋之外,基本上都係完全唔食魚
但大大下又食~

Ebenezer said...

咁大條,你似鈎到深海泥鯭喎:)

平帆 said...

未吃過泥鯭,聽聞多用來煲粥。看到自然光下的魚豉油,令我今晚很想吃魚。

laulong said...

大條嘅泥鯭好食,加果皮蒸,正!

l.minor said...

naruto:
講到你而家好似食魚咁喎~

l.minor said...

馬田亨:
我都好似你咁!

不過我細過唔食魚嘅原因係老豆整d魚太腥

l.minor said...

Eben:
其實唔係好大條,手板咁上下啦~

l.minor said...

平帆:
好似d人用細泥鯭煲粥,大條就蒸黎食

呢張相好似好平淡咁,但我就好鍾意d自然光

l.minor said...

laulong:
呢三條泥鯭的確好味,果位師傅蒸到啱啱好

新鮮人 said...

魚,
我超愛吃,
新鮮的更是妙品,
自己釣的更是極品,
口福和心理滿足到極,
不過點解唔見用果皮嘅?
用果皮更能減少泥味,
令味道更鮮更甜啊!

l.minor said...

新鮮人:
可能角度問題影唔到~

不過呢幾條真係不錯呀!