鯉魚門輕鬆遊

除了西貢外,要方便的去看看海邊及漁村,鯉魚門也是一個不錯的選擇
由油塘地鐵站行到碼頭,只需要十分鐘;另外旺角先達廣場旁邊也有小巴直接到達,單程$9
原先的計劃是先由鯉魚門海旁,再走入天后廟,跟著再到石礦場,有時間再上砲台看看,最後就由將軍澳墳場旁邊離開,結果當日過了天后廟後,就俾惡狗團團圍著...
鯉魚門是攝影友影日落地點之一,但村內惡狗之多,實在難以令我想像夜晚可以安全離開,下次再黎一定要帶腳架/行山杖(雖然腳架重,唔方便揮舞)

鯉魚門相集:

14 comments:

Him said...

選舉?

l.minor said...

Him:
Thanks,巳更正~打速成,成日打錯野,又唔對...

Ebenezer said...

有冇食埋海鮮先走?

naruto said...

咦!上次D狗唔惡架喎

l.minor said...

Eben:
今次無呀~之前食個一間好抵食,下次可以再去encore

l.minor said...

naruto:
啱啱search番原來你之前去過~

村入邊d狗同傻嘅無分別,有隻我影緊第二隻狗時,突然衝過黎想咬我,第二隻就過咗天后廟之後,想繼續行,突然間係後邊wu我~跟著我行番出去,係遠處企,睇下有冇人俾隻狗嚇番出黎,點知其他人同我一樣走番出黎

laulong said...

好悠然的閒坐!

naruto said...

係呀,就嚟影勻啦

l.minor said...

laulong:
得閒去行轉啦~

l.minor said...

naruto:
你真係差唔多啦~

平帆 said...

我上次去惡狗困起屋入面猛吠,外面的掛住曬太陽瞓覺。

l.minor said...

平帆:
似乎只得我遇到惡狗同俾佢地嚇親,要下次再去過遇一遇佢地先得

新鮮人 said...

特別喜歡衣服那張,
很有生活氣息!

l.minor said...

新鮮人:
你都搵日去行一轉看看~