應該俾馬騮同猩猩打刧

打刧之後


20 comments:

San Cheang said...

這是在機場嗎?
為什麼那麼髒?

蘋果米 said...

這是限時搶購吧?
搶的幾乎一件不留呀

Cat said...

$2.90好平咩?我真係唔知價喎........

平帆 said...

馬騮同猩猩餓到連蕉皮都食埋? :O

naruto said...

好笑,呢篇。。。LIKE:)

largeheadboy said...

真係 c 橫片野咁喎!

過幾日你去睇紅葉呀?
影多啲靚相返嚟呀!

l.minor said...

San:
其實這是我住的附近的超市,原先架上有很多香蕉的,不過給人一掃而空,像給人打刧一樣,所以拍下這個景象

l.minor said...

蘋果米:
其實我也不清楚,不過看到當時景象,所以拍下來分享一下

l.minor said...

Cat:
其實我都唔知價,不過當時眼前令我覺得很好有趣

l.minor said...

平帆:
馬騮同猩猩餓到差d連架都食埋~~

l.minor said...

naruto:
多謝支持~

l.minor said...

largeheadboy:
係呀,下星期出發lu,希望天氣好,行情唔好甩漏,個plan而家重改黎改去

laulong said...

哈哈,人本就是猩猩馬騮同類!

l.minor said...

laulong:
不過人智慧高D~ XD

五珍 said...

幸好不是只剩下蕉皮。

l.minor said...

五珍:
哈哈~希望啦~

the inner space said...

十一月廿七賣2.70添,至此一天!

不過我記得好多次2.70勒。

ayclui said...

你又去咗大阪呀? 玩得開心D~
我上月中去完咋~
呢期好多朋友去大阪~

l.minor said...

the inner space :
原來係咁,不過似乎都有平咁喎~

l.minor said...

ayclui:
係呀,啱啱聽日返,同我同期居然分別有兩對朋友都係去大阪