[12大阪自由行] - 大阪歸來

從關西回到香港巳經幾天,
不過忙這忙那,
亦未能靜下來,
只翻看過所拍下的照片一次,
唯有遲下再作補充

京都嵐山的楓葉

22 comments:

laulong said...

嗯,楓之美!

the inner space said...

welcome back!

largeheadboy said...

京都紅葉,最高!

naruto said...

開心囉:)

San Cheang said...

原來大大去了大阪
一定拍了很多美圖了
期待你更多的照片~

Cat said...

又有靚相睇 :)

平帆 said...

幸好沒遇上地震。

l.minor said...

laulong:
今年你看了韓楓,我就去了看日楓

l.minor said...

the inner space:
Thanks~ :D

l.minor said...

largeheadboy:
第一次睇紅葉,很正~
京都與奈良要再去過~

l.minor said...

naruto:
:D

l.minor said...

San:
可惜天氣經常陰天,相片只是一般般

l.minor said...

Cat:
希望有靚相啦~

l.minor said...

平帆:
係呀,都算幸運呀~

the inner space said...

我有次去京都正着秋櫻
我租了單車自行遊京都
是日天晴黃昏的太陽光
照得像入了一個火森林



盼望着看您的攝影佳作

maymay said...

影得好靚啊,俾多幾張睇下啦~^^

ayclui said...

我又要睇相~

l.minor said...

the inner space:
秋天的京都不冷嗎?
單車加上陣陣寒意的秋風好像有點凍
我希望d相可以快d出爐:P

l.minor said...

maymay:
Thanks!
盡快出其他相:P

l.minor said...

aychui:
好呀~快呀~

joeyee said...

呢篇野呃錢D喎! ^.^

l.minor said...

joeyee:
都唔係嘅,都要交代一下呀~:p