[13東京自由行] - 櫻花滿開


沒有計劃到東京,不過突如其來的價錢超低的自由行優惠,很難令人不心動,結果在想也沒想過會遇上櫻花花期之情況下,居然又給我們看到了,所以今次絕對是賺了。

22 comments:

the inner space said...

原來寄自東京和箱根
have a nice trip!

Ebenezer said...

好美!

naruto said...

你就好啦:)

新鮮人 said...

日本才賺了,
年年咁多人去。

平帆 said...

好美!x2

卡臣 said...

聽返隻「櫻花樹下」先

l.minor said...

the inner space:
正當人人等待著假期,我就巳經回來了

l.minor said...

Ebenezer:
Thanks!
別來無恙嗎?

l.minor said...

naruto:
重有貓任摸呀~ ^^

l.minor said...

新鮮人:
呢個真,呢個假期應該好似祖國人攻陷香港一樣咁攻陷日本

l.minor said...

平帆:
Thanks!

l.minor said...

卡臣:
樹蔭有一隻蟬 跌落你身邊
驚慌到失足向前 然後撲入我一雙肩
現你腼腆一臉 像櫻花萬千
懷念美好高中兩年 期望你的青春不變 
去到今天

還記得櫻花正開 還未懂跟你示愛
初春來時 彼此約定過 繼續期待
人置身這大時代 投入幾番競技賽
曾分開 曾相愛 等待 花蕊又跌下來 
...

the inner space said...

噢!回來nell!

勝木啊,唔使同香港人逼,不過相信本地人都唔會少! 箱根呀,乜點行程呀,等緊您的賽後 report 報告!

ayclui said...

咁啱嘅? 我又係昨晚返喎~^^
不過我去咗四國~

largeheadboy said...

巧羨慕呀
今年話啲花早開咗
啱晒喇
快啲 po 多啲相呀

Him Cheng said...

好美

蘋果米 said...

很水呀!
希望有機會也能去日本賞櫻^^

l.minor said...

the inner space:
整理中,盡快post

l.minor said...

Ayclui:
四國靚嗎?快d update下啦~

l.minor said...

largeheadboy:
羨慕?我羨慕你多d喎~
日遊達人~

l.minor said...

Him:
Thanks!

l.minor said...

蘋果米:
我在香港看到很多雜誌介紹到台灣賞櫻,也是超級美呀~