02/06/2013 - 香港極光


經過四月及五月的梅雨時段,五月尾突然間就變了夏天,每天也藍天白雲,記得幾日前還偶遇彩虹,今天卻又在黃昏時遇到極光(個人認為),還是應該叫他作黃昏的彩虹?

26 comments:

~從小框框看世界~ said...

我們這裡~
往上的光芒叫佛祖光~
往下的光芒叫耶穌光~:p

naruto said...

我又見唔到㖭:)

l.minor said...

~從小框框看世界~:
哈哈~很好的說法~

我們這邊也有叫耶穌光,但就沒有分得這般的仔細,跟你們的說法,這個應該叫佛祖光了。

其實我說是極光,只是因為不知道應該怎樣說,所以自己亂作的。

l.minor said...

naruto:
呢兩幅相係係西環貨物起卸區影,好近你屋企~

卡臣 said...

係咪UFO?

Him said...

在香港見過了,很美!

laulong said...

廿幾年前在梅窩看過,有成五六度,美到不得了!

San Cheang said...

真的美的不得了
最近的天氣都很好
一定要好好珍惜
多拍一些照片~

Anonymous said...

好多龍友呀!
係咪影開相就會知咩時候有呢種光架?
因為見佢地個個都有腳架,
好似"步"咗好耐咁既??

Cat

平帆 said...

好壯觀,現場看一定很震撼。

largeheadboy said...

呢幾日好天到不得了
一年真係得幾日係咁~

the inner space said...

曾在 Mississauga 見過同樣的晚霞!

l.minor said...

卡臣:
帝國返擊戰呀~

l.minor said...

Him:
很好呢,不過可遇不可求

l.minor said...

laulong:
真想把那一刻留住

l.minor said...

San:
今個星期又開始天氣變差了

l.minor said...

Cat:
其實當時d人都係等日落(包括我),而呢種光又唔係日日都有,可遇不可求~

我都係果度等咗個幾鐘,不過都值得

l.minor said...

平帆:
當時其實大家嘅焦點都係日落同彩霞(ICC),而果度光卻係由西邊直射,由短變長,再變短消失,都是十分鐘內的事

l.minor said...

largeheadboy:
係呀,不過今年似乎黎早咗,之前都係七月先發生

l.minor said...

inner兄:
我相信加拿大那邊天氣沒有好似香港咁大煙霞,比較易見,如果再北上到阿拉斯加,聽說可以見到真的極光。

Coffee said...

你又會知嗰度有嘅?現場睇一定超靚!

l.minor said...

Coffee:
其實我本身係去影日落,跟住咁啱見到,bonus

AppleMe said...

很美呢~
腳架好多隻呀

新鮮人 said...

很美!!

l.minor said...

AppleMe:

對呀~當時很多人也在拍照

l.minor said...

新鮮人:
其實我只是記錄者~