[13韓國] - 楓葉、銀杏

出發前一星期看到朋友在臉書放了在韓國的楓葉照片紅得剛剛好,而銀杏鋪天蓋地的黃更叫我興奮,不過我忘記了韓國地方一點都不小,而且我踏足的地方只在市區內遊走,而不是韓國的賞楓勝地,結果,我只與一點點紅、及黃刷身而過。
對於銀杏,總是對他有點情意結,對他那種黃總叫我著迷。
聽說他的果實外層是有毒,就算是炒過也不能吃,否則會中毒。除此,見到銀杏的果實在地上最好不要亂踩,因為聽說惡臭無比,你可以想像一下誤踏屎的味道是怎樣,就不會打算踩下去。



16 comments:

laulong said...

影得好靚!

卡臣 said...

咁靚,點解香港無呀~~~

maymay said...

我都收集左少許銀杏葉和楓葉^^

平帆 said...

原來銀杏雖美,但鼻子要受罪,真是不說不知!

Cat said...

香港又真係唔覺有⋯⋯

~從小框框看世界~ said...

至少還有遇到丫~
拍的很讚~^^

l.minor said...

laulong:
謝謝校長~

l.minor said...

卡臣:
真係唔知呀~要去遊行呀~

l.minor said...

maymay:
黎緊呢次,我都打算執d紅葉同銀杏

l.minor said...

平帆:
其實主要係果實,銀杏葉係無特別味道

l.minor said...

Cat:
其實香港有銀杏,不過就因為天氣唔覺溫差大,所以無咁嘅顏色

l.minor said...

從小框框看世界
還好有一天時間可以見到呢~
謝謝啊~

naruto said...

我喺公園以為佢地堆肥,好臭,後來先知係銀杏嘅味

l.minor said...

naruto:
下星期我去聞下先~

naruto said...

下?又出發?

l.minor said...

naurto:
係呀~下星期去京都,不過睇過天氣麻麻地,希望到時好天氣啦~