[貓裡相誌] - 小米相記之七(第三針)

小米小手
不經不覺差不多又過了一個月,小米在剛過去的星期日打過了第三枝針,正式與獸醫暫時說聲bye bye。

打完針,出了一日街,要睡一睡
這隻貓很特別,不怕出街,坐車又不會亂叫,更不會暈車浪,所以去診所打針也只坐巴士,荷包也慳了不少。

很識找位置睡覺

每次出發到診所,生怕小米搗蛋生事,以及亂抓護士及醫生,幸好這只是我的擔心。而且每次也裝得出奇的乖,連醫生打針也好像沒事發生。。。
因為小米每天也會在按摩椅上睡覺

不過,每次回到家後,周圍跳、亂咬(我),搗蛋生事又會回復往常在家的百厭。
睡照

14 comments:

largeheadboy said...

小米的樣子好幸福~

平帆 said...

咬者愛也。 :p

l.minor said...

largeheadboy:
每次返到屋企,見到佢訓係按摩椅,用睡眼望住我,佢真係好幸福,因為有我呢個工人服侍

l.minor said...

平帆:
希望係...有機會要post下我手上的傷痕...

欣宜 said...

咬太大力要喝止佢

l.minor said...

欣宜:
而家盡量唔用手同佢玩,希望可以改到佢咬人習慣

the inner space said...

大個仔囉!

l.minor said...

sPace:
係呀,真係大隻咗呀~

Cat said...

咁又幾好喎,唔怕出街。
我果兩個,係街大都怕出街,
"咩"住佢,以為我拎佢去掉呀!

哎吔!影到小米軟綿綿咁,睇到我個心都溶埋啦!

l.minor said...

Cat:
暫時啦,唔知佢會唔會遲下怕呢~

chiseenjai said...

尾2那張可以做postcard!!! =)

l.minor said...

chiseenjai:

我要post多d佢兇殘一面先得,等大家睇下佢真面目

naruto said...

一個好靚嘅model呀:)

ps:旅行相呢?

l.minor said...

naruto:
亦都係一個好唔聽話嘅model

旅行相呢....要整理下先...哈哈...我真係好鬼慢