[貓裡相誌] - 小米Video之一(這些機會不屬於我)

有三句說話要寫:
1.Video入邊隻手唔係我
2.拍Video隻手就係我隻手
3.我想講,這些機會不屬於我 

11 comments:

the innnnnnner space said...

小米成個大個仔樣子嚕,
乳名將會照用吧哈哈哈,
看看對手每每到正癢處,
睇佢好冧回頭要多一次!

ayclui said...

小米真係大個咗, 不過都係瘦...幾時先變肥米? (可能要請教大叔...^^)

l.minor said...

sPace:
係呀,繼續用小米個名,一日小米,終生小米,而家叫佢都會識應,不過有時扮聽唔到~XD

小米最鍾意有人幫佢按摩/採癢,不過唔係個個可以,我隻手一到佢條頸,佢就咬到爆炸

l.minor said...

aychui:
佢基本上乜乾糧都食,所以我買糧比佢初時都無咩煩,但後來想買d好d嘅糧俾佢食,初時食都OK,後來發覺佢食完會嘔,原因係佢隻衰仔食完又食,食完又食,但因隻糧比較細粒,而佢又懶,所以成日原粒嘔番哂出黎,所以而家唔可以放太多糧係佢個兜,而家只可以一見佢食哂先再俾佢,又或者見佢食得好急就要拎走個兜先,轉頭先再俾佢食番,可能呢個原因唔可以"谷"肥佢。

我成日幫佢磅重,佢重量係standard,只不過樣瘦,其實佢肥身唔肥面。

欣宜 said...

唔駛刻意谷肥啦,健康就好,
趁小米細個多D摸下抱下佢,第時就會習慣俾人摸 ^^

平帆 said...

佢好冧好 enjoy 喎。

來日方長,總有一日會成功的。

l.minor said...

欣宜:
哈哈~
通常個個都係想隻仔/女肥小小,不過你啱,健康就好~:D

其實我而家成日都摸佢,不過佢唔領情,摸親都咬(摸10次得1次唔咬),不過呢個情況只發生我身上,而只得一個屋企人可以抱到佢訓同按摩

l.minor said...

平帆:
係呀,可惜唔係我:X

希望遲下會好d啦~

the innnnnnnner space said...

手一到佢條頸,佢就咬到爆炸!


往績不佳 Past experience below average 哈哈哈哈哈

l.minor said...

sPace兄,

認同,曾打過佢一獲,哈哈~

Cat said...

小米大個咗,有少少英氣添喎^o^

而家未大定,您同您家人都鍚佢,遲啲實會變肥米啦!
細妹都係㗎,少食多餐,食到而家圓碌碌。

曾打過佢一獲------>仲有大把日子,將功補過咪得囉!