[貓裡相誌] - 小米相記之九(大個仔)

不經不覺小米巳經六個月大,身形巳經比較起當初巳經大隻不少。不過本身是瘦面貓,所以仍然是面瘦身肥。

#1-某日小米仍未訓醒,先幫佢做面部按摩,零反抗,哈~



除身體大隻了,比較起之前也安定了,少了在家中當練跑場。
#2-企定定影證件相
不過,有時候還會發牙痕,我的手通常是他第一攻擊對象,不過我也不是省油的燈。。。有時會強攻回禮,但有時又會使用懷柔政策。
#3-咬得興起(左手被咬,右手抯機)
 除了咬人及搗蛋的時候(其實只淨下吃飯及訓覺。。。),有時仍會裝可愛。。。去博取大家歡心。。。
#4-小米:求下你唔好再同我影相同整鬼我好嗎?我好想訓覺啊~

9 comments:

the inner space said...

預先向大米米嫂小米拜個早年馬年萬事亨通!

平帆 said...

都是眼瞓同啱啱瞓醒果陣好玩尐。

拜個早年:祝馬到功成!

欣宜 said...

儲夠相,出年可以出月曆啦 ^^

Cat said...

米米大個咗都一樣咁可愛 ^o^

l.minor said...

sPace兄:
祝你馬年快樂,事事順利!

l.minor said...

平帆:
祝你馬年快樂,工作事事順利!

l.minor said...

欣宜:
哈哈~下年可以試下整先~

祝你馬年快樂,事事順利!

l.minor said...

Cat:
多謝呀~

祝你馬年快樂,身體健康,事事順利,貓貓聽教聽話!

Coffee said...

祝你們一家和米米繼續開心生活,馬年吉祥!